Jeg skal reise med Thai og lurer på noe

Re: Booke Oslo-Bangkok-Oslo direkte på ebokers - Umulig ?

Går fint å booke herfra med ebokers og TG direkte i alle fall.
Testet 19-30 Juni og direkte alternativet kom opp.

Re: Booke Oslo-Bangkok-Oslo direkte på ebokers - Umulig ?

Prøvde om det var mulig å booke Oslo-Bangkok-Oslo med Thai Airways i midten av juni, men det så ikke ut til å være mulig. Alle går via enten CPH eller ARN ... Hvorfor ? :headbang

Hvilke dager søkte du på? Vet ikke om sommerprogrammet er klart enda, men tidligere har TG hatt 5 ukentlige i lavsesongen. Ikke flighter på tirs og tors om jeg ikke husker feil.

Re: Jeg skal reise med Thai fra Scandinavia og lurer på noe

Er det noe poeng og benytte seg av Thai sin book the cook, eller er det bortkastet tid?

Hvordan er forresten Thailoungen i SIN? Er det utsikt eller en mørk hule?

Er det noe poeng og benytte seg av Thai sin book the cook, eller er det bortkastet tid?

Som regel kan du smake på annen mat også i tillegg. Jeg bestiller alltid, så sant jeg har mulighet til det. Kylling i grønn karri er favoritten :) Ut fra BKK på business får du Book the Cook, First også ut fra destinasjoner i Europa.

Hvilke lounger har man tilgang til i Bangkok hvis man reiser med Thai Business (ikke gullkort), og hvis det er flere alternativer hvilken anbefales? Vedkommende må tilbringe flere timer på flyplassen.

Hvilke lounger har man tilgang til i Bangkok hvis man reiser med Thai Business (ikke gullkort), og hvis det er flere alternativer hvilken anbefales? Vedkommende må tilbringe flere timer på flyplassen.

Er vel de fleste, unntatt first lounger. I Asia generelt så foretrekker selskapene betalende business passasjerer fremfor de med gullkort (som ikke reiser business) så Star Gull loungene er ofte dårligere enn business loungene

Thai sin lounge i SIN er dårlig, ingen utsikt og lite utvalg.

w

Så hvilken annen anbefales i T1 SIN som man slipper inn i når man reiser business med TG?

Anbefaler Singapore Airlines Lounge i BKK. Som regel to gode middagsretter, og god drikke. Minus er at du må gå ut for å gå på toalettet.

Anbefaler Singapore Airlines Lounge i BKK. Som regel to gode middagsretter, og god drikke. Minus er at du må gå ut for å gå på toalettet.

Stenger den ikke ganske tidlig også?

Noen som har peiling på hva som gjelder av disse sete-kartene? Prøver å få plassert oss sammen på 777-300 på ARN-BKK. Har lagt inn bookingreferansen på Thai sine nettsider og får opp setekartet helt til venstre i vedlagt bilde. Ser jo helt forskjellig ut fra Thai sitt eget og Seatguru sitt kart på samme maskin. Ser ikke ut som vi er plassert sammen her..

Attachments

• tg961.jpg
    tg961.jpg
    38.9 KB · Views: 330

Noen som har peiling på hva som gjelder av disse sete-kartene? Prøver å få plassert oss sammen på 777-300 på ARN-BKK. Har lagt inn bookingreferansen på Thai sine nettsider og får opp setekartet helt til venstre i vedlagt bilde. Ser jo helt forskjellig ut fra Thai sitt eget og Seatguru sitt kart på samme maskin. Ser ikke ut som vi er plassert sammen her..

Thai sitt er riktig. Seatguru sin med 2-3-2 viser seten på 777-300 som brukes bare på regionale ruter. På ARN-BKK bruker jo Thai 777-300ER med den nye med 1-2-1 konfigurasjon

Skal dere sitte sammen velger man en av toseterne som er plassert tett sammen og der det finnes D og E seter, dvs rad 11, 14 eller 16 . De som står langt fra hverandre på kartet gjør det i virkeligheten også, dvs man han en meter bred "hylle" eller klump mellom dere.

Uansett er setene veldig bra

Last edited:

Ah, skjønner. Takk for hjelpen! 16EF er reservert ;)

Thai sitt er riktig. Seatguru sin med 2-3-2 viser seten på 777-300 som brukes bare på regionale ruter. (...)

En liten rettelse: Alle 777-300 maskinene er oppgradert og har samme seter som 777-200ER, halvparten av 747-400 flåten og en del A330. Dvs 2nd generation angle-flat seter. Skjønner ikke hvorfor seatguru fortsatt har det gamle kartet ute.

Seatguru er som oftest helt ubrukelig :)

Back