Om man har lang transit i BKK. Står man fritt til å stikke inn til byen?
Ligger det en vannflaske i hvert sete når man flyr med Thai i C til/fra Skandinavia?
Du får alltid utlevert en vannflaske når de er ferdig med å servere første måltidet.
Widerøe sin får du opp bookingklasse ved å velge dette underveis i søket. På menyen til høyre.Finnes det noen søkemotor som viser bookingklasse? Skal reise OSL-BKK-OSL i desember og leter etter best value både med tanke på pris, komfort og bonuspoeng.
Jeg ser at man på thaiairways.no får mulighet til å se det på detaljer før bestilling. F.eks at det blir Q en vei og W en annen, men dette ser det ikke ut som er mulig på f.eks kayak eller skyscanner.
Har noen erfaringer med "best bang for the buck" på denne ruten? Eventuelt om annet SA selskap/rute som er bedre?
Jeg sjekker inn online og prøver å velge sete på en TG flyvning (BKK-KIX). Det er to ledige ved nødutgang. Av en eller annen grunn kan jeg plassere samboeren (EBG) ved nødutganger, men når jeg prøver å velge mitt eget sete(EBD) ved siden av henne på samme nødutgangsrad så får jeg bare feilmelding. Noen som kan forklare dette ?
Det gjelder rad 48 på A330.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.