Jeg skal reise med Thai og lurer på noe

Re: Jeg skal reise med Thai og lurer på noe

Ser ut som Premium Economy ikke er til salgs på ARN, i alle fall ved søk på noen tilfeldige datoer i slutten av mars og videre i april.
CPH er fortsatt tilgjengelig.

Ser ut som Premium Economy ikke er til salgs på ARN, i alle fall ved søk på noen tilfeldige datoer i slutten av mars og videre i april.

CPH er fortsatt tilgjengelig.

Forsvinner også fra CPH.

Men de som har kjøpt premium economy, får business

https://standby.dk/thai-airways-dropper-premium-economy-paa-koebenhavn/

Som led i harmonisering af sine produkter afskaffer Thai Airways premium economy mellem København og Bangkok, så der fra vinterprogrammet i år kun er Economy og Business

Tydeligvis forskjellige tidspunkter da i og med at salget av Premium Economy til/fra ARN allerede er stoppet, mens til/fra CPH gjelder fra vinterprogrammet.

Skal reise OSL-BKK-AKL-BKK-OSL med Thai, booking klasse J, er EBG, hvor mange Eurobonuspoeng gir det tro?

Skal reise med Sas fra Trondheim til Oslo og videre med Thai. ser det står 30k med bagasje, kan det være flere enn en bag da?

Ser at Thai i dag, lørdag, stiller med 777 -200 både fra Oslo, Stockholm og København? Er det vedlikehold på 300-maskinene, eller er det mindre etterspørsel som gjør at de setter inn mindre maskiner?

Huff - høres ikke bra ut.
Hadde blitt skuffet hvis jeg hadde fått gammel business class.

Ser at Thai i dag, lørdag, stiller med 777 -200 både fra Oslo, Stockholm og København? Er det vedlikehold på 300-maskinene, eller er det mindre etterspørsel som gjør at de setter inn mindre maskiner?

På ett svar på samme spørsmål på Facebook ble det svart motorvedlikehold på 300ER som grunn.

Flere avganger til ARN/CPH denne vintersesongen er blitt flydd med A350. Også as we speak flys TG950 med A350. Den har blitt brukt 2 ganger til OSL også. 1/11 og 1/12.

Takk for svar. Skal fly med dem fredag og tar gjerne en A350.

Kul, tar og gjerne en A350 eller 747 neste søndag.

Da må du fake en invitasjon fra Harald til det thailandske kongehuset. 747 brukes bare når det er kongelige som skal nordover. ;)

Da må du fake en invitasjon fra Harald til det thailandske kongehuset. 747 brukes bare når det er kongelige som skal nordover. ;)

Skal fly TG 747 fra BKK til Phuket neste mandag, men flys vel ikke til Europa lengre, nei.

Back