For å svare på mitt eget spørsmål; ja, man får first-seter når man reiser i business class med 747-400 fra ARN og CPH til HKT. Dog av den eldre typen, men likevel med 180 graders recline.
Etter et par uheldige episoder med solkrem kjøpt i Thailand, tenkte vi denne gangen å bunkre i taxfreebutikken på OSL.
Siden dette må taes med i håndbaggasjen, er spørsmålet om vi får dette med gjennom sikkerhetskontrollen i BKK, og ombord på flyet til HKT, eller om reglene er helt annerledes enn i norge.
Noen som vet?
Også lurer jeg på om Thai bruker å ha noen promo "special offers" innenriks noen ganger ? Har sett de har en del promo men det er kun ruter fra Europa nå i siste sjekk.![]()
Angående Thai Airways skal jeg reise fra Bangkok-Phuket i Mars men det virker som standardprisen er 1555 BHT hvis man bestiller opp til 1 måned før reiseperioden og 3005 BHT er standardprisen etter det. Noen som kan bekrefte dette ?
Fløy Krabi-Bangkok i forrige uke. Siden det var mindre enn 6 timer til avgang fikk jeg ikke bestilt online, men fikk opp pris på rundt 3000 bht. På billettkontoret på flyplassen derimot fikk jeg samme billetten for 2300 bht .
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.