Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
For å svare på mitt eget spørsmål; ja, man får first-seter når man reiser i business class med 747-400 fra ARN og CPH til HKT. Dog av den eldre typen, men likevel med 180 graders recline.
Etter et par uheldige episoder med solkrem kjøpt i Thailand, tenkte vi denne gangen å bunkre i taxfreebutikken på OSL.
Siden dette må taes med i håndbaggasjen, er spørsmålet om vi får dette med gjennom sikkerhetskontrollen i BKK, og ombord på flyet til HKT, eller om reglene er helt annerledes enn i norge.
Noen som vet?
Også lurer jeg på om Thai bruker å ha noen promo "special offers" innenriks noen ganger ? Har sett de har en del promo men det er kun ruter fra Europa nå i siste sjekk.![]()
Angående Thai Airways skal jeg reise fra Bangkok-Phuket i Mars men det virker som standardprisen er 1555 BHT hvis man bestiller opp til 1 måned før reiseperioden og 3005 BHT er standardprisen etter det. Noen som kan bekrefte dette ?
Fløy Krabi-Bangkok i forrige uke. Siden det var mindre enn 6 timer til avgang fikk jeg ikke bestilt online, men fikk opp pris på rundt 3000 bht. På billettkontoret på flyplassen derimot fikk jeg samme billetten for 2300 bht .
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.