Re: Jeg skal reise med Emirates og lurer på noe
Jeg ville ringt dem å hørt. Skulle tro at de kan få Dubai Connect (hotell, måltider dekket) men det gjelder vel i utgangspunktet opp til 24 t connection. Nå er det jo Emirates sin feil dette her, og en helt annen sak er jo hvorvidt man er interessert i 2 døgn i Dubai.
Da ville jeg heller endret avreisen fra Norge, men ombooking Manilla er sikkert kurrant om det er plass, dog dekker de neppe reisen videre i så fall.
Hei.
Spør på vegne av familiemedlem som neste mandag skal reise med Emirates OSL - DXB - CEB.
Emirates sendte i dag en mail hvor det står at transfer videre fra DXB er forskjøvet med to døgn. Forklaringen er "operational requirements" og det oppgis ingen ytterligere informasjon om hva man kan gjøre. Hvilke rettigheter har man i et slikt tilfelle? Vil tro at avbestilling og full refusjon er rimelig å forvente, evt. Ombooking til manilla istedet for cebu
Jeg ville ringt dem å hørt. Skulle tro at de kan få Dubai Connect (hotell, måltider dekket) men det gjelder vel i utgangspunktet opp til 24 t connection. Nå er det jo Emirates sin feil dette her, og en helt annen sak er jo hvorvidt man er interessert i 2 døgn i Dubai.
Da ville jeg heller endret avreisen fra Norge, men ombooking Manilla er sikkert kurrant om det er plass, dog dekker de neppe reisen videre i så fall.