Re: Jeg skal reise med Emirates og lurer på noe
Herlig, takk
Herlig, takk

Har flydd CX en del ganger de siste par årene, både regionale flighter og longhaul, økonomi, premium økonomi og business, og maten har jevnt over vært middelmådig. Klart dårligst av de asiatiske selskapene (inkl. Midtøsten) jeg har prøvd. Eller, Vietnam Airlines business innenriks (2 timer) var omtrent like middelmådig med en skikkelig tørr kyllingrett.Jeg synes maten til begge disse selskapene er alltid rett over middels, aldri noen overraskelser hverken positivt eller negativt. Emirates ligger muligens et svakt hakk over.
Jeg mener personlig de ikke har den samme piffen som Singapore, Thai, Cathay osv.
Noen mulighet for å kjøpe upgrade ved innsjekk/gate? Hvordan er evt prisene?
Skal fly oslo-dubai-male denne uken m emirates business, lurte på om de har wifi ombord ?
Trur jeg hadde 4 timer connection den ene veien, og 6 andre. Er det lov og gå ut av terminalen da?
Ja, gratis. Du booker på forhånd og så blir du kjørt i egen bil med sjåfør (bra standard). I Dubai er det (var for noen år siden hvertfall) egen skranke på flyplassen der du "sjekker inn" til biltransporten etter ankomst. Andre flyplasser står det en kar med navneskilt og venter på deg. Den gang jeg brukte det ringte de også dagen i forveien for å bekrefte tid og sted du skulle hentes før avreise.Hvordan er shuttel tjenesten til emirates? Tenkte på henting ved hotellet i Bangkok, kjøring Dubai - hotellet mitt i Dubai, samt opphenting ved avreise Dubai igjen??
Forstår jeg det riktig at tjenesten er gratis, innen en radius på 60 km rundt flyplassen. Reiser i business class.