Hei!
nå har jeg vært i Phuket 3 dager og reiser i morgen tidlig til Bangkok der jeg skal egentlig være i 3 dager
etter det 1 dag i doha før jeg reiser til Oslo.
men nå har jeg plages med magen siden jeg kom hit å begynner å bli veldig lei og har
mest lyst til å dra hjem.
men å kjøpe enveis billett så seint mot avgang (2 mars) blir vel ingen billig affære ?
noen tips har ingen bonuspoeng å bruke dessverre....
eller skal man bare holde ut å håpe det blir bedre ?
kjedelig å tilbringe ferien på hotelrommet....
Gotogate* (Marco Polo)
(Om jeg skulle velge en. Har brukt de fleste uten problemer)
Kayak selger ikke noe, de er kun søk/aggregrering.Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Vil nok tro at det er pga streiken. Online reisebyråer har lite ressurser til å bedrive kundeservice ved uregelmessigheter. Da er det bedre å la være å selge 'trøbbelselskaper'.
Takk for svar!
Planlegger noen dager i New York så er åpen for om det blir retur med SAS, Norwegian eller United.
Delta virker å være billigst på MCO-NYC og har ofte avganger, så blir nok dem.
Vet du årsaken til at Norwegian ikke kommer som et valg ved de søkene jeg gjør? Er det fordi de ikke flyr MCO-NYC eller andre årsaker og gjelder dette tilsvarende tilfeller ellers i verden?
Hei
Jeg har behov for å reise fra LHR til KRS nyttårsaften (31.12.15).
Stemmer det virkelig at hverken SAS eller Widerøe har noen flyvinger til KRS denne dagen?
Eller kan det være at de ikke er lastet inn ennå?
KLM har to flyvinger til KRS, men ligger ganske høyt i pris (nesten 6000,- for to personer på den avgangen som passer best).
Er det noe sjanse for at prisen vil synke før vi kommer så langt, eller er det bare å bestille mens det ennå er plasser og før prisen går enda mer opp?
Takker for svar hvis det er noen som har erfaring med dette
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.