Prøv restplass.no din flysøketjeneste. Veldig effektiv.Noen som kan hjelpe med å finne billigst mulig OSL-MCO ca 27.06.2015 - 17.07.2015. To voksne og ett barn (9). Sitter og søker og synes alt bare blir dyrere og dyrere. Sikker på at det er en ekspert eller to her.
Jøss, har de kopiert momondo nå.Prøv restplass.no din flysøketjeneste. Veldig effektiv.
Min bror studerer for øyeblikket i USA, og hadde i utgangspunktet ikke mulighet til å komme hjem til Norge i jula. Dette har nå endret seg, og vi prøver å få bestilt flybilletter til han.
I utgangspunktet hadde sett for oss følgende rute:
20. desember LAX - KRS
02. januar KRS - LAX
Datoene er noe fleksible, men ønsker å få mest mulig tid med han her i Norge innenfor disse datoene. Flyselskap har ingen betydning da min bror ikke samler poeng/miles med noen.
Alt jeg kommer over på både norske og utenlandske nettsider er $2.200+ som er i drøyeste laget. Jeg forstår at vi er litt sent ute, og at dett er midt i julerushet, men håpte kanskje noen her hadde noen råd.
Noen som har noen gode råd til oss? Alle svar vil bli tatt i mot med takknemlighet![]()
Jeg skal på en konferanse på Island i dagene før 17. mai 2015, men bør helst befinne meg på Gran Canaria før det har gått for mange timer inn i grunnlovsfeiringen (har en kjæreste som venter på GC).
Så er det noen som har noen gode tips om mest mulig effektiv ruting mellom KEF og LPA så tett inn på 17. mai som mulig?
Nå vet jeg ikke når du tidligst kan reise fra KEF, men ser nesten ut som det lønner og dele opp reisen i to separate billetter. F.eks FI KEF-CPH også DY CPH-LPA den 16.5
Et alternativ for å ha gjennomgående billett hele veien til KRS er å være litt mer kreativ på hvilken flyplass rundt Los Angeles han bruker. Avhengig av hvilken side av byen han bor på er det ikke nødvendigvis et dårlig alternativ dersom pris og datoer er viktig. Kommer i alle fall ned på i overkant av 1800 USD med dine datoer på denne måten (se vedlagte eksempel) og er man litt fleksibel på datoene går det an å redusere ytterligere et par-tre hundre dollar.
Til CPH skal BA ha ca 11 000 t/r for World Traveller Plus (Y+). Finner bl.a. med avreise 17/12 eller 22/12 og retur 6/1.Takk for alle gode tips
Min bror bor i North Hollywood, så Bob Hope ligger nærmest. Søkte litt rundt på forskjellige datoer og fant mye bra. Til CPH 16.12 med retur 2.1 kom jeg helt ned i 8.700 med United. Blir det for dyrt med CPH-KRS-CPH kan jeg se om jeg kan kvitte meg med noen poeng.
Regner med å bestille her i løpet av et par dager, så da kan jeg poste den endelige ruten og prisen
Igjen - Takk!
Nå vet jeg ikke når du tidligst kan reise fra KEF, men ser nesten ut som det lønner og dele opp reisen i to separate billetter. F.eks FI KEF-CPH også DY CPH-LPA den 16.5
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.