I'm a Thousand Miles From Nowhere - The Bursdagstur 2012

Bra start, men hvis du ønsker å starte gjettekonkurransen, så må du gi oss flere hint enn sen avgang, ny flytype og nytt land.

Flott rapport så langt. Koste meg litt når du fortalte om verneskoene. Da føler man seg jo virkelig lur. Om du vil inn til London, så er det en River Island butikk like ved Bond Street. De har billige fine hverdagssko. Handler alltid litt greier der.

Hmmm. Greie nok priser på nettsidene. Får se det an. Skal jo ha plass til verneskoene i en ganske fullstappa koffert også ^_^

Bra start, men hvis du ønsker å starte gjettekonkurransen, så må du gi oss flere hint enn sen avgang, ny flytype og nytt land.

Skal vi se: Det er en kveldsavgang, flyet har fire motorer og to midtganger, og jeg skjønner fint lite av språket i landet jeg skal til. Har forresten sete 1A.

Skal vi se: Det er en kveldsavgang, flyet har fire motorer og to midtganger, og jeg skjønner fint lite av språket i landet jeg skal til. Har forresten sete 1A.

Hmm. Da starter jeg med tips om QF320 til SIN.

Gleder meg til fortsettelsen! For en som er grounded på ubestemt tid pga familieforøkelse så er dette en finfin måte å drømme seg litt bort på :lol:

Gleder meg til fortsettelsen! For en som er grounded på ubestemt tid pga familieforøkelse så er dette en finfin måte å drømme seg litt bort på :lol:

E3127F13-24AD-4530-BCAD-6FDA8D9D315A-384-0000001B7A8F77BA_zps215c083d.jpg

Fin plass til den sparkende fotingen på det bordet som kan felles ut fra veggen her ;).

God tur videre Martin, blir spennende å se hvor du havner :)

Har dere flyttet kontorene? Ser så mørkt ut i Federal Express lokaliteter

God tur videre! Ser ut som du koser deg riktig så mye :)

Edit: Sitron hører da virkelig bare hjemme i Cola light, antar det er det du drikker ? ;)

Spennende å ligge i sofaen og følge med!

Mulig jeg har oversett noen hint om at dette skal være en lang flytur, men prøver å gjette på Iberia 3167 til MAD kl. 18:40 som flys med en A340.

Fikk sjekket ut, og tok Hotel Hoppa tilbake til flyplassen og fikk oppbevart kofferten. Deretter hoppet jeg på en Heathrow Express til Paddington og byttet videre til et par t-banelinjer og endte opp på stasjonen Bond Street. Fant River Island litt borti Oxford Street der en hyggelig dame fikk solgt meg disse:

5FE4E542-4718-4298-B25E-50D5BDE6D4A4-943-000000D10B474FDE_zpsa9f8020a.jpg

Deretter tilbake til Bond Street der jeg fortsatte ned til Green Park og byttet til Picadilly Line som akkurat nå befinner seg på Osterley på veg mot LHR.

Back