I'm a Thousand Miles From Nowhere - The Bursdagstur 2012

Absolutt bra hotell :). Hadde liksom mest lyst til å bo på Hilton (bl.a. fordi jeg hadde bodd på Hampton før), men når Hampton lå under 80, pluss at de slo av litt for FedEx-ansatte klarte jeg ikke la være.

Takker også for alle views og kommentarer :)

Hvor mange Hilton netter har du klart i år, Martin?
Har du 16 stays så du fornyer gullkortet??

Jo, Martin bør ha greid det ? Jeg har greid det på netter allerede... Så Hilton har vel ikke tapt noe på noen av oss..:lol:

Hvor mange Hilton netter har du klart i år, Martin?
Har du 16 stays så du fornyer gullkortet??

To maintain your Gold status, you need:
9 more nights or 1 more stays or 21,454 more Base points.

Og da venter jeg fortsatt på at siste stayet i London skal postes ;)

Det hører også med at jeg først trodde at award stays ikke ble regnet med, men det gjør det altså (bodde som sagt på poeng i Amsterdam). Da ender jeg totalt på 17 stays (16 for penger) i løpet av året.

Oppdaget også at jeg hadde signet for en kampanje hos Hilton: "Triple your trip": Tredoble poeng i helgene, og doble poeng i ukedagene, så i løpet av turen rant det bare inn med poeng :cool:

Og hvor mye poeng dette "trippel styret" ga.

Sa feil ovenfor. Fikk nytt gull på basepoints. Men vil også på stays i november... To netter på Doubletree på jernbanen i Amsterdam. Tidligere Mint...

Gold på basepoints men ikke på netter/stays? Hvor mye betaler du per natt/stay?

Som nevnt: Trippel opptjening på opphold i helgene, så det ble trippel opptjening på LHR og MAD (til tross for at det ble mandag før jeg sjekket inn i MAD) og dobbel opptjening på resten. I tillegg var det 25% gullbonus, men det var beregnet ut i fra den "vanlige" opptjeningen.

Lå på ca. 4K poeng før jeg dro, og nå har jeg ca. 20K mer. Venter som sagt fortsatt på poengene fra London Kensington.

Husker ikke, men billigste $ 102 i PSP . USA rundt $ 170+. MUC nesten EUR 180... Må titte på kontoutdraget og kommer ev tilbake. Sklei over i Palm Springs...

Back