Replying to Topic 'Ikke enighet mellom pilotene og SAS'
Hør Hør......
En gang for alle nå, så er disse tidene forbi, endelig.....
:devot:
En annen ting vedr. piloten i SKBU jeg merket meg for noen uker siden var striden mellom SK & BU piloter:
Noen her på forumet kommenterte påstanden som ble fremsatt i media om at SK-piloter ikke ville fly med BU-piloter osv. hvor vedkommende sa at i bl.a i simulator var det avtalefestet at SK piloter skulle ha SK instruktører og ingen andre, og at man bare fulgte avtalen.
En slik holdning synes jeg er pinlig. Hvor er i det hele tatt SNEVET av å være kollegial? Om det er en dyktig SK eller BU instruktør som sitter bak dere kan / bør / må da vel spille INGEN rolle? :wow: :naughty:
Nei sorry Sam, det er HELT ny tider i SK systemet nå, det synes jeg alle bør innrette seg etter, enten piloter, c/a's eller bakkeansatte, ellers er jeg redd SK ikke vil eksistere mye lengre!
Så kommer SAS sin rolle. I altfor mange år har SAS diktert markedet i Skandinavia. Tatt inn skyhøye billettpriser (monopol) all trafikk skulle sluses via hub i CPH og i Norge OSL.
Hør Hør......
En gang for alle nå, så er disse tidene forbi, endelig.....
:devot:
En annen ting vedr. piloten i SKBU jeg merket meg for noen uker siden var striden mellom SK & BU piloter:
Noen her på forumet kommenterte påstanden som ble fremsatt i media om at SK-piloter ikke ville fly med BU-piloter osv. hvor vedkommende sa at i bl.a i simulator var det avtalefestet at SK piloter skulle ha SK instruktører og ingen andre, og at man bare fulgte avtalen.
En slik holdning synes jeg er pinlig. Hvor er i det hele tatt SNEVET av å være kollegial? Om det er en dyktig SK eller BU instruktør som sitter bak dere kan / bør / må da vel spille INGEN rolle? :wow: :naughty:
Nei sorry Sam, det er HELT ny tider i SK systemet nå, det synes jeg alle bør innrette seg etter, enten piloter, c/a's eller bakkeansatte, ellers er jeg redd SK ikke vil eksistere mye lengre!