Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Første flight med passasjerer er til Berlin den 10.04.
https://www.facebook.com/flugblogg/posts/350653005441900
10.4 er idag og den ble kansellert da flyet ikke ble klarr![]()
SelvfølgeligJeg er tydeligvis fullstendig stuck i forrige uke.
Edit: Fikk bekreftet at 14.04 er første tur
Sikker på det? Vises som max til Oslo imorgen den 12.
finnes det egentlig noen offisiell forklaring på at det ble grå buk isteden for blå?
ser man nøye på wingleten så ser man også at #mystoppover-dekalene har begynt å falle av, de burde da holde lengre enn 2-3turer![]()
Det var vist noen økonomer som slapp til i vinter som bestemte seg for å omorganisere en god del ting i selskapet etter at de leverte litt svakere tall enn forventet.
Personlig synes det egentlig er litt rart at de har gått etter dekoren på flyene med tanke på hvor mye positivt oppmerksomhet de har fått pga. utseende til flyene sine. Spesielt når du ser til hvor mye PR de får med Hekla Aurora og Vatnajökull
Logoen ble nå ihvertfall fikset på halen. Ser bedre ut nå som den ikke bare er kjedelig gul uten skygge og 3d effekt. Men skjønner ikke hvorfor dette ikke bare kunne gjøres av Boeing.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.