• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvordan løfte en TU-134?

Re: Hvordan løfte en TU-134?

Kan bli festlige aerodynamiske egenskaper av det der hvis de får litt fart på ekvipasjen.
 
Re: Hvordan løfte en TU-134?

Kan bli festlige aerodynamiske egenskaper av det der hvis de får litt fart på ekvipasjen.

I 1965 løftet en Bell maskin et FN.333 RIVIERA amfibie fly som hadde gått rundt i en storm.
Et stykke ut over Byfjorden, Bergen, fikk Riverian'en løft og helikopter piloten ble nødt til å kutte lasten.


Yngve
 
Re: Hvordan løfte en TU-134?

ТРЕНИРОВОЧНЫЙ = trening

Med andre ord ikke noen flyselskapsnavn
 
Back
Top