Hvordan grounder man en jomfru på jomfrutur .. ?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hvordan grounder man en jomfru på jomfrutur .. ?

Jo, man trykker på 'skum' istedet for vann .... Ooooops ...... :wow:

http://www.dailymail.co.uk/travel/t...alute-sees-firefighters-spray-plane-FOAM.html

Virgin Atlantic flight VA109 – with its ‘Beauty Queen’ name emblazoned on the fuselage of the Airbus A330-300 - was preparing to depart on its official inaugural flight from Manchester Airport to Atlanta, Georgia in the USA, when the watery tradition was set to send it on it way.

But disaster struck when the fire tenders at Manchester Airport positioned themselves to spray giant arch of water over the top of the transatlantic passenger jet - and someone mistakenly pressed the button marked ‘foam’ .

So instead of pure water splaying down the aircraft, it was fire-suppressing foam which got into and clogged up the vital and sensitive jet engines and hi-tech turbine blades.

Re: Hvordan grounder man en jomfru på jomfrutur .. ?

Hehe...Om ikke annet, gratis reklame i avisene :)

Jomfruen var skitten da og trengte vasken sårt.

Spørs om noen ikke måtte spandere en runde på en lokale puben etter [emoji482]

The Romper, here we come!

Festelig episode!
Sticky Toffee Pudding!?

Jaja, sånn kan det gå, de fikk jo i det minste testet skumfunksjonen på bilene, skal man se noe ''positivt'' i det. ;)

Fort gjort når man er litt opphisset.

Hvis man lar seg opphisse over så lite, har man lite i branntjenesten å gjøre ....

Det var nok bare den ene av de to bilene som skummet. Og opphisset er vel det man ikke skal være som brannmann, men den som stod for blemma var heldigvis ikke fra Manchester men fra Cheshire.

Det var nok bare den ene av de to bilene som skummet. Og opphisset er vel det man ikke skal være som brannmann, men den som stod for blemma var heldigvis ikke fra Manchester men fra Cheshire.

Ja, her er det viktig med lokalkunnskaper Kurt.:D

OT: Minner meg om den gangen i Marinen da jeg klarte å trykke på KLART SKIP akkurat i det det var klart for høyttidelig inspeksjon fra høyere hold. Strømmen i Operasjonsrommet var vanligvis avslått og knapper ute av funksjon, men ikke den dagen. Jeg hadde lyst å låse meg inn på radiorommet mitt etter dette. Det ble en saftig "banjerbot"...

Back