Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by FBU
skal ikke forsvare en punktlighet på 57%, men vil få poengtere at størstedelen av disse forsinkelsene skyldes andre årsaker enn SGS sin handling.
Originally posted by Balle Chlorin
Husker jeg helt feil, eller ble det brukt ord som skandale når NAS bare hadde 50% av flyene sine på rute i går.....??:question:

Originally posted by Balle Chlorin
Husker jeg helt feil, eller ble det brukt ord som skandale når NAS bare hadde 50% av flyene sine på rute i går.....??:question: Kanskje vi kan være enig om at ting kan svinge litt, og at alle kan ha dårlige perioder? Husk det gamle ordtaket: "Hovmod står for fall" Kanskje folk heller skulle konsentrere seg om egne saker heretter, istedetfor å lete etter feil hos andre, og harselere altfor mye når andre sliter litt, begge veier?

NP burde tatt inn de servisair-folka som søkte hos de med en gang, dette var folk som ikke hadde vært hos SA lenge, men mange av dem hadde de fleste utsjekker som trengs for å handle NAS, de hadde fått det så mye bedre. Nå er det sengetid, dreiebenken er klar for harde oppgaver...
 NP burde tatt inn de servisair-folka som søkte hos de med en gang, dette var folk som ikke hadde vært hos SA lenge, men mange av dem hadde de fleste utsjekker som trengs for å handle NAS, de hadde fått det så mye bedre. Nå er det sengetid, dreiebenken er klar for harde oppgaver... 
Originally posted by KLMfan
måtte le litt da Norwegian til ARN pushet og det fortsatt sto go to gate på skjermene....kan vel skje den beste.

Sølte kaffe utover passet mitt gjorde jeg også. Hvem er det som handler FlyNordic tro!?
 Sølte kaffe utover passet mitt gjorde jeg også. Hvem er det som handler FlyNordic tro!? 
	We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.