Tror at SAS for enhver pris vil af med linjestationerne, selvom det er dem deres drives bedst og mest effektivt af endog meget loyale folk....på mange mange linjestationer har de folk som har været i SAS +30 år....
men desværre er det også det der gør at linjestationerne er så dyre....for de fleste tror jeg at lønningerne udgør den i særklasse største post
Hilsen Ole(og ja...jeg har 39 år i SAS !)
International Sanitary Systems...
Et flott navn for et handlingselskap... Hehe...
Harselere? Det ER faktisk det ISS står for....
Forøvrig sitter vel Widerøe Handling strengt tatt i samme båten som SGS i den saken, så i verste fall kan jeg påkalle galgenhumor-kortet...![]()
Forøvrig sitter vel Widerøe Handling strengt tatt i samme båten som SGS i den saken, så i verste fall kan jeg påkalle galgenhumor-kortet...![]()
Strengt tatt ikke, da Widerøe Handling er integrert i Widerøe's Flyveselskap AS (og du får lønnen din - og er ansatt av - Widerøe's Flyveselskap AS) - der SAS Ground Services AS er et eget aksjeselskap som kan legges ut for salg med ansatte og kunder (og så foreta et navnebytte).
Stuere i slips som sitter på innsjekk til flyet lander og går ut å laster bag ?
Vi savner WF...Men når det er sagt, ut i fra det tidligere kollegaer har opplevd blant annet på OSL, så er alt bedre enn å bli slukt av SGS... Hehe...![]()
Joda, er klar over forskjellen, men jeg ser ikke hvordan det skulle vært i vår favør når konsernet bestemmer å kutte ut handling på linjestasjoner, for å si det sånn.
Ut ifra de signalene som er gitt, så er det ikke bare SGS det rammer...
Men når det er sagt, ut i fra det tidligere kollegaer har opplevd blant annet på OSL, så er alt bedre enn å bli slukt av SGS... Hehe...![]()