På siden må nevnes at jeg er helt enig ang. ID-billetter, at det også bidrar til at de ansatte har en følelse av hvilket produkt de faktisk selger, og ikke kun er en del av kompensasjonspakken til de ansatte. For å ikke snakke om det ha å basic kjennskap til huben, slik at enkle spørsmål kan besvares.Har vært både på oppdragsgiver- og leverandørsiden når det gjelder handling. For så vidt aldri i en posisjon der jeg tok noen beslutninger ut over rent praktiske ting. Dog mente vi når jeg jobbet i AY at det å gi ID-billetter til vår handlingagent var en god måte, og veldig billig, å øke dems lojalitet mot oss samt å gi dem som reiser en bedre følelse av vårt produkt og det praktiske i å fly via vår hub HEL.
Nå er jeg på handlingsiden, og våre kunder ser ikke ting på helt den samme måten. Synd, men noe man selvfølgelig må akseptere.
Men men, det er vel noen små kostnader forbundet med en standby-billett også... Det er uansett langt fra det viktigste ved et salg av SGS - men det er klart at man rent faktisk får mindre kompensasjon for jobben sin - på toppen av et eventuelt lønnskutt.