Jeg bestiller vanligvis et halvt år i forveien for å treffe lavest mulig pris. Det gir også tid til å "modnes" litt på de forskjellige destinasjonene slik at de fylles med riktige aktiviteter.Hvordan i alle dager klarer dere å planlegge så langt frem i tid? Jeg klarer toppen 2 måneder frem jeg...Jeg *vet* jo at jeg skal på en del turer, både i Europa og Kina, men klarer ikke å bestille enda... Kanskje jeg burde bestille weekendturen i juni? Da må jeg jo bestemme meg for HVOR jeg vil, og det vet jeg ikke enda. Bare ørlitegranne beslutningsvegring... :-D
Denne tråden er om hvor mange bookinger man har akkurat nå og helst kun private turer.Har 128 flygning siden nyttår, 127 av dem med DY, 1 med SK. Skal vi pisse mere ?![]()
128 flygninger på 99 dager???Har 128 flygning siden nyttår, 127 av dem med DY, 1 med SK. Skal vi pisse mere ?![]()
128 flygninger på 99 dager???
128 flygninger på 99 dager???
Teller 52 og høyner til 55. :colgate:Av privatturer som er booket/har elementer som ikke kan avbestilles, har jeg San Diego i April (2 flighter), DC i mai (2 flighter), Austin TX i mai (to flighter), Hawaii i mai (6 flighter), Puerto Rico i juni (3 flighter), Playa Del Carmen i juni (3 flighter), DC, 4. juli langhelg (2 flighter), Sacramento i juli (3 flighter), Paris og London (2 flighter, begge flighter i F) labor day september, OSL/CPH/ARN (7 flighter) i september, Tasmania i oktober (8 flighter, 1 flight i F), Tokyo i november (2 flighter, begge i F + 3 domestic Japan) hawaii i november (2 flighter) og Florida i desember (2 flighter), Sacramento i desember (3 flighter).
Teller 52 og høyner til 55. :colgate:
Jeg må så ofte ha mange flighter fordi det ikke finnes alternativer som går direkte. De fleste destinasjoner som man kan fly direkte til fra OSL har jeg stort sett allerede besøkt. Man kan liksom ikke fly direkte til Aitutaki fra Norge.Hvem sier at jeg er ferdig?Jeg gidder ikke stoppe i Denver/Dallas hver gang jeg skal vestover, ikke en gang for deg, Robban
![]()
Skjønner ikke helt referansene her, men hadde kun 16 flighter i første kvartal som er litt under snittet mitt. Med 4 av dem i economy plus (Air France har god Economy plus på IC) og 1 i biz regner jeg med at standarden din ligger endel høyere.Hvordan saa foerste kvartalet ditt ut? Goose egg??![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.