Og enda selger de billetter som hakka møkk....
Ja. Og LOTTO går også ganske bra![]()
Jeg ble skjelt ut av en flyplassansatt og ble nektet å gå om bord i flyet, hevder Helene Simancas. Hun var passasjer på et sterkt forsinket Norwegian-fly fra New York søndag.
Flyet var så forsinket at mange som ikke hadde bestilt mat om bord, allerede hadde spist opp nisten sin da flyreisen begynte. De fikk likevel ikke kjøpe noe om bord
Er det noen grunn til å tro at folk er så nedsnødde at de ikke selv kan vurdere hva som er det beste alternativet for en selv i denne bransjen mer enn i andre bransjer?
Norwegian blir kjørt relativt hardt i mediene nå og hver lille sak havner i avisene
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10143855
Men hvis dette stemmer så er jo en flyreise med Norwegian en fin liten slankekur etterhvert.....
Sjekker nettopp OSL-New York 4 voksne 1 desember retur 5 desember.
Norwegian 10.064,-
SAS 68.672,-
Norwegian 58.608,- billigere.
Er det noe jeg har sett feil her mon tro ??
Sjekker nettopp OSL-New York 4 voksne 1 desember retur 5 desember.
Norwegian 10.064,-
SAS 68.672,-
Norwegian 58.608,- billigere.
Er det noe jeg har sett feil her mon tro ??
Da er det ikke noe å lure på i dette tilfellet ihvertfall.
Tja, du får jo bonuspoeng hos SAS...![]()
(og skal du ha med noe bagasje + spise ombord så er det vel greit å legge til 798,- per person t/r, men fortsatt sparer du jo litt på å velge DY kontra SK)
Det skal jo ikke være mulig, for vi har jo lest her at DY ikke engang er halvparten så dyr som SAS...
Men til SAS sitt forsvar så ser det ut til at det er noe merkelig med prisene rundt disse dagene (med utreise 1.12 og retur 5.12 så ser det ut til at det kun er SAS Plus ledig). Bytter man retur til 7. desember så finner man priser til rundt 15000,- for 4 voksne. Det hjelper selvsagt lite om man skal reise 1.12-5.12.
Edit: Forklaringen til chrisljo gjør dette mer forståelig.
Skal man på en kort tur så kan altså DY være betydelig billgere enn SK. Dette kan jeg ikke huske å ha sett som en kvalifikasjon når folk har snakket om at det er like billig å fly med SK som med DY.
Joda, nok mange som skal på langhelg søn-tor med familien til New York.....
Det vet jeg lite om. Sikkert ikke umulig at det finnes noen som skal på langhelg til New York - om det er med familien, eller med venner.
D
Skal man på en kort tur så kan altså DY være betydelig billgere enn SK. Dette kan jeg ikke huske å ha sett som en kvalifikasjon når folk har snakket om at det er like billig å fly med SK som med DY.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.