Hvordan kan vi vite at premiumproduktet er altfor dårlig når det første flyet ikke engang er ferdig skrudd sammen?
Frekvensen på de første rutene er offentliggjort, og tilstrekkelig frekvens er kanskje den aller viktigste delen av et premiumprodukt (for jobbreisende).
Han trenger jo ikke bare å fly Europa-BKK, det går også an å fly andre ruter ut fra Bangkok med 737s.
Veit ikke om alle har sett denne jeg, siden kom på plass igjen først i dag http://http://www.norwegian.no/longdistancerevolution/
Endelig fikk jeg sett premium stolene.
Tror vel fortsatt at jeg hadde valgt SAS sin Eco Extra til samme pris ja.
BF:cool2
Noen som vet hvilket callsign NAX longhaul skal fly under?
"Norstar" mener jeg å ha fått med meg. Forøvrig er ICAO koden NHL.
Enig. Raskt søk på oktober neste år viser en drøy 1000-lapp mer hos SAS i Economy Extra Flexible, 11 829,- og 12 929,-. Kommer vel litt ekstra for mat og drikke hos Norwegian.
Det nevnes stadig at Norwegian ikke har noen samarbeidspartnere. Tror dere f.eks. at Norwegian kunne samarbeide med Jetblue for videreforbindelser fra JFK? Eller et mindre thailandsk selskap fra BKK?
De burde få seg en avtale med noen i Thailand, siden mange turister skal videre Phuket, Krabi og Koh Samui.
Hvis ikke DY/DU parkerer noen av sine B738 det og flyr dem selv? Basen er/blir der, så da er det bare å bygge ut reisenettet der også..
Hvis ikke DY/DU parkerer noen av sine B738 det og flyr dem selv? Basen er/blir der, så da er det bare å bygge ut reisenettet der også..
Med den frekvensen det blir til BKK fra ARN og OSL, så kan vel ikke det bli så effektivt bruk av en B738. Si av hver flyving på ~280 pax, så skal f. eks 200 pax videre fordelt til de nevnte destinasjoner, og en B738 tar 189 pax. Da må vel en B738 stasjonert i BKK fly mer enn feed ut og inn fra DY longhoul for å være lønnsom?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.