Hva synes du om Norwegian Longhaul? (Priser, komfort, service etc)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Ikke tro annet enn at du vil bli tutet øra fulle om dette når programmet er klart. Her har man mulighten for masse ekstra-PR, og det takker DY sjelden nei takk til.

Dreamliner-PR har de holdt på med så lenge at en kamerat av meg er overbevist om at han allerede har flydd med Norwegians 787! "Kabinen var veldig lys også var det så utrolig bra luft i Dreamlineren til Norwegian." :headbang

Og man MÅ ikke bestille tilleggspakken Plus. Blir litt mye epler og pærer

Og man MÅ ikke bestille tilleggspakken Plus. Blir litt mye epler og pærer
Det er vel det enkleste og nærmeste man kommer når man skal sammenligne (og de har jo nevnt det). Kunne droppet setereservasjon, ja, men mat og drikke må man jo ha uansett om man kjøper det ombord eller på flyplassen. De fleste sjekker vel også inn en bag.

Det er vel det enkleste og nærmeste man kommer når man skal sammenligne (og de har jo nevnt det). Kunne droppet setereservasjon, ja, men mat og drikke må man jo ha uansett om man kjøper det ombord eller på flyplassen. De fleste sjekker vel også inn en bag.

Rimelig håpløst med tanke på at man ikke kan kjøpe den i etterkant heller.

Snakket med to ansatte i DY forrige uke. De kunne opplyse om at nå ble det endelig mulig å komme seg til New York for litt over 3000kr.
Det har vel UA, LH og KL hatt på tilbud i mange år :D
Tydelig at Kjos-Aiden virker innad i selskapet.

DY kan være billigst da :) For et par uker siden bestilte jeg tur fra NYC til Oslo, og akkurat den søndagen jeg må hjem, var DY fra JFK via ARN inkludert mat og plass, men uten bag, klart billigst. Jeg betalte 2500 totalt. Jeg sjekket de fleste selskaper og søkemotorer, og jeg husker ikke nå lenger, men neste selskap på lista var flere lapper dyrere.

Nytt Norwegian gebyr: 5$ for lån av teppe

Icelandair har vel det samme.

Men ser ikke problemet, så er det opptil passasjerene å velge hva man foretrekker

Re: Nytt Norwegian gebyr: 5$ for lån av teppe

Ok, jeg har ikke flydd Icelandair. Men syns det blir så smålig å kreve inn 5$ for å låne et teppe. Men det er jo dette som er modellen til Norwegian. Alt koster ekstra. Blir jo en ting SAS kan legge til i alt innkludert listen sin....

Re: Nytt Norwegian gebyr: 5$ for lån av teppe

Hehe så skal du pusse tenna,så må du leie tannbørste og da eller?

Biligst er ikke altid det enkleste tydeligvis, mulig alt inkludet er enklere :D

Snakket med to ansatte i DY forrige uke. De kunne opplyse om at nå ble det endelig mulig å komme seg til New York for litt over 3000kr.
Det har vel UA, LH og KL hatt på tilbud i mange år :D
Tydelig at Kjos-Aiden virker innad i selskapet.

Er ikke ofte (om noen ganger?) man ser priser ned mot 3000 fra norge over dammen! Om du har sett det i det siste så la meg få vite om det :-)

Betalte selv 3200 for OSL-EWR for et halvt år siden. Det var med UA, med mellomlanding i BRU på vei over og direkte hjem.....

Er ikke ofte (om noen ganger?) man ser priser ned mot 3000 fra norge over dammen! Om du har sett det i det siste så la meg få vite om det :-)

Er ikke ofte du klarer det med DY heller. Billigste tilgjengelige i 2013 strippet for alle valg, ligger på 3121kr, men da må du fly JFK-OSL på julaften.

Sjekket forøvrig priser til San Francisco i september, billigst i hele Europa var SAS direkte OSL - SFO, 4800kr.

Back