Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Til Steinar (Seabee)
Jeg kan hjelpe deg med OO-TYC, men hadde ikke DC-10 med rett reg desverre. Enjoy.
Jeg ser at det er mange med ganske så kuriøse fly på "merittlista" her, så mine turer på 80-tallet med Sterlings Caraveller og Widerøes Twin Ottere er jo egentlig ikke så mye å skryte av. Men for de som vokser opp nå, er nok dette ganske så eksotisk
Ellers så var jeg i løpet av førstegangstjenesten så heldig å få være med på en liten luftetur i et av Kystvaktens Westland Lynx - det var jo stas![]()
Jeg fløy Twin Otter da jeg var barn men husker veldig lite av det. Dersom det er noe jeg skulle ha gjort igjen så var det å fly en Twin Otter.
... Og en Boeing 737-200.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.