Hva skjer med BLX841 i dag? (01.01.2010)

Re: Hva skjer med BLX841 i dag?

- Hva vil du si til dem som synes det er ekkelt å få vite at flyet deres har hatt hydraulikkproblemer?

"Normalt skroter vi alle fly som har eller har hatt tekniske problemer. Men siden Clas Olsson nå har hatt nyttårssalg på sölvteip har vi satt noen stuere til å mekke dette flyet etter beste evne. Det går sikkert bra."

En ting er at folk klager uansett hvor mye informasjon de får... enten er det for lite info eller så er det for mye. Men det kommer vel uansett av frustrasjonen på at varen de har kjøpt ikke blir levert som avtalt. Kunden ønsker ikke å vite hva som er galt med flyet, de ønsker å høre og se at flyet er ok og er klart til å ta av.

Frustrasjonen blir sikkert heller ikke mindre av å se at det går rutefly hver dag til nesten samme destinasjon uten problemer. Irrasjonelt? ja kanskje, men alt er ikke alltid logisk og rasjonelt.

Men hva skjer nå, hvis som Madman skriver nytt anslag er 0720 i morgen? Flyr de inn et nytt fly? Eller venter de på tekniker?

SE-RFS flys tom tilbake til HEL kl 1930.

Ser ut til at det kommer en ny maskin fra LIS med oppsatt ankomst kl 1920. Vet ikke hvem eller hva.

Så da kan det hende de kommer seg av gårde i kveld alikevel.

PAX har fått mld om 0720. Og jeg vil tro at det crewet som flyr opp må
ha litt pålagt hviletid før man flyr avgårde.

S

Fra LIS? Er kanskje EuroAtlantic med 767 da? Men har ikke de også satt en L1011 i drift igjen nå nylig? There is hope:D

CS-TFT .....
1634488.jpg

SE-RFS flys tom tilbake til HEL kl 1930.

Ser ut til at det kommer en ny maskin fra LIS med oppsatt ankomst kl 1920. Vet ikke hvem eller hva.

Så da kan det hende de kommer seg av gårde i kveld alikevel.

Greier ikke å se hva dette er for noe ennå men for å kunne gjøre denne turen må de ha en maskin som kan ta min 291 pax og da snakker vi om 767/A330 klassen. En "våt" drøm måtte bli den av de siste operative TriStar i Europa.
mener det finnes ett ekspemplar i Spania som brukes i ad-hoc sammenheng.?? men dette tar jeg på "husken" og det kan være at den ikke er i drift lenger. Men det er en "våt" drøm.

Edit: har brukt den siste halve timen på å finne ut av dette, men det er tydligvis mange andre her som har samme drømmen.

Kommer de med Tristar blir det en bra dag for flyspotterne på OSL!

Men noen av passasjerene vil sikkert løpe til VG og klage over at de får et
"gammelt og tvilsomt" fly...

Eneste jeg har hørt så langt er at det er snakk om en Euroatlantic maskin som skal komme

Har den plass til alle disse sydenfarerne da?

Foreldrene mine sitter i phuket nå, de har fått beskjed om at flyet går derfra mandag klokken 1930.

Foreldrene mine sitter i phuket nå, de har fått beskjed om at flyet går derfra mandag klokken 1930.

Tror de må ha hørt feil. Den går nå på Søndag etter planen og skal være her på mandag morgen ca kl 0525 iflg STAFF-monitor.

Det er forvørig bekreftet at det er TFT som kommer fra LIS

Tja - de må vel ha crewrest i Thailand, så jeg tipper mandag stemmer. Tvilsomt at det er nok tid til å få posisjonert et friskt crew ned.

Tror de må ha hørt feil. Den går nå på Søndag etter planen og skal være her på mandag morgen ca kl 0525 iflg STAFF-monitor.

Det er forvørig bekreftet at det er TFT som kommer fra LIS

22 timer tur retur? Da må de vel leie inn et par tuk-tuk sjåfører fra Phuket til å fly returen da?

Back