Hva fløy høyt over østlandet nå nettopp?

petru26

evig optimist
Hva fløy høyt over østlandet nå nettopp?

Kommer ut på verandaen med kaffekoppen og får se noen tjukke striper over meg,ser med kikkert i enden av de, kunne se ut som 6 jagerfly i formasjon? Noen som vet noe, eller har sett noe?

Re: Hva fløy høyt over østlandet nå nettopp?

Har du ikke tilgang til Flightradar24??

BF:cool2

Det var 6 striper. Så ut som det kunne være jagerfly i formasjon. Vistes ikke på fr24. Men har vært endel militær aktivitet rundt forbi i det siste. Har akkurat sett på en dansk c-130, norsk orion og 2 F-16 dra avgårde her nå.. :)

Et skudd i blinde men det har vært 6-8 F-16 fra Belgia stasjonert i Bodø under Cold Response så kanskje det var de som var på tur hjem?

Det kan være godt mulig det var de, de dro idag, spredt utover hele dagen i mindre eller større samlinger.

Kan nok hende det var de jeg så ja. Men har det vært noe markering på 5'ern i dag av Siv og hennes mannskap? Siden det var såmye mil-trafikk som reiste samtidig? Hørte flere jagere etter jeg dro fra cargoplata..

To F-16 fra Bodø deltok i markeringen.

Vet ikke om det var noen på "Vollen" og tok bilder den dagen; om ikke gikk man glipp av en solid opp-lining av mange forskjellige fly!

Back