Jens W
ScanFlyer Crusty
Kunden har jo en kontrakt (les: billett) med utsteder, i dette tilfellet Skyways. Om underleverandør (her: Avia Express med fly) ikke leverer som avtalt (med Skyways) er det en sak mellom de to, ikke underleverandør og kunde.
Lignende scenario 1: Jeg flyr med Norwegian, og bagasjen min forsvinner. Det er en sak mellom meg og DY. At det var Røros Flyservice som rota den bort, er ikke mitt problem.
Lignende scenario 2: Skal ta bussen til byen, men den kommer aldri. Drosjerefusjon fra AtB, selv om det er Nettbuss som aldri møtte opp.
Lignende scenario 1: Jeg flyr med Norwegian, og bagasjen min forsvinner. Det er en sak mellom meg og DY. At det var Røros Flyservice som rota den bort, er ikke mitt problem.
Lignende scenario 2: Skal ta bussen til byen, men den kommer aldri. Drosjerefusjon fra AtB, selv om det er Nettbuss som aldri møtte opp.