Høstbilder fra Flesland 30.10.08

Rossiyskie Avialinii

ScanFlyer Gold
Høstbilder fra Flesland 30.10.08

Måtte ta en ny tur på Flesland i finværet idag. For første gang tror jeg at jeg ikke har sett en sky på himmelen i Bergen på en hel dag.

Her er bildene.

Skriv gjerne inn en kommentar om du har tid.

Alex.

europajpg.jpg

fleslandjpg.jpg

iberworldjpg.jpg

ibwjpg.jpg

idajpg.jpg

jqpjpg.jpg

kkajpg.jpg

kkbjpg.jpg

naxjpg.jpg

Re: Høstbilder fra Flesland 30.10.08

Hyggelig med bilder fra Flesland! Ser frem til å komme tilbake dit til uken. Særlig SAS' A321 var hyggelig å se - Norwegians maskiner ser ikke bra ut slik de fremstår på disse bildene. Mangler og feil, dessverre.

Likte bildene:) Men likte heller ikke Norwegian-flyene, ser halvferdig ut. Få på no på halen og demp rødfargen litt;)
Ingen som har tatt bilder fra snøværet på OSL de siste dagene da?:rolleyes:

Likte bildene:) Men likte heller ikke Norwegian-flyene, ser halvferdig ut. Få på no på halen og demp rødfargen litt;)
Ingen som har tatt bilder fra snøværet på OSL de siste dagene da?:rolleyes:

Jeg har en hel serie med De-Ice og "nesten" snøstorm-bilder fra OSL... Snart på et forum nær deg :)!

Det er morsomt å se at maset mitt om lysere bilder gir resultater! :) Flott Alex! Iberworld var best her! De andre var kanskje ørlite for lyse ;)

Flotte bilder! Har du forresten en del bilder som viser byggeaktiviteten på BGO? Kanskje du kunne lage ett lite tilbakeblikk på hvordan det så ut før de begynte å bygge og hvordan det ser ut nå?

Har en svakhet for slikt lys .. riktig flott. Et lite tips, bare. Lag en linje mellom bildene så blir overgangen litt mer naturlig.

Herlige høstfarger og flott belysning du fikk der:D Huff, de 733 fra Norwegian der er virkelig ikke pent lakkert :P

Her var det mye charter, tydlig at høsten er kommet ;)
Flotte bilder, forresten.

Back