Hilsen fra Anchorage

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
En tretimers stopp i Anchorage ble drastisk skaaret ned pga forsinkelse fra Seattle. I tillegg fant jeg ingen oppbevaringsbokser, saa det ble med litt spotting fra terminalen. Desverre hadde jeg motlys, saa kvalieten er deretter ...

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

Fairbanks har ikke like mye spennende .. LH og Cargolux bruker plassen til mellomlandinger paa vei til/fra Japan, ellers er det daarlig ...

Jeg er 'loesarbeider' for ATA. Skal ta meg av 17 militaerchartere til et par militarbaser rundt Fairbanks.

Hvem tilhører den 737-200'en? Ser at den har gravel kit, så jeg regner med at det er en lokal maskin?

Det er U S BANCORP EQUIPMENT FINANCE INC som er listet som eier, men kilder sier at den brukes for å frakte oljearbeidere for Phillips 66 og ARCO.

Fine motlysbilder! Det er ikke gjort i en fei å vende seg til rett kompensasjon for kraftig motlys, det ser vi mange eksempler på. :)

Originally posted by LN-KGL
Det er U S BANCORP EQUIPMENT FINANCE INC som er listet som eier, men kilder sier at den brukes for å frakte oljearbeidere for Phillips 66 og ARCO.

Det er helt korrekt at det er oljearbeider express, de har vel 3-4 737-200 som pendler hele dagen, de har til og med egen gate....som stort sett var i sving hele dagen sist jeg var der oppe.....

Hehe i strøket har jeg vært veldig mye å flydd, som sant skal sies så er det på flghtsimmen da, men synst jeg kan kjenne meg igjen der. Har både vært il fairbanks og nome, + kodiak islands og rundt om kring:-)

Artig MOW.Har bodd 14-15 måneder i ANC (1964-66).Har du mulighet,så ta en tur til Lake Hood-Lake Spenard.Verdens største sjøflybase.

P.S. Det heter ikke "flydd" men fløyet. :up:

Back