Det er jo klart at SAS på en eller annen måte måtte svare på DY's mange satsinger. Men om de har valgt å satse de rette stedene er et annet spørsmål. Er det ikke nå nok flyruter til England, jf Bristol? (Jf også en tråd her inne inne dylig om at noen hadde hørt om en planlagt rute mellom Norge og Doncaster).
Om det lønner seg å konkurrere med DY til Gdansk og Krakow er mulig , man vil vel i hvert fall prøve å presse DY på disse rutene som vel har gått veldig bra for DY.
To nye steder i Italia og Spania er spennende, det er klart at med de prisene både SK og DY ser seg rede til å ta nå for neste sommer til andre Syden-destinasjoner, er det muligens mer å hente.
Malta kommer nok til å bli en suksess.
Så da var dette kanskje ikke så dumt? Men jeg kan vel ikke se at noen av disse rutene har potensial til å gå daglig, blir vel 2-3 kanskje noen med 4 ggr/uka.
Med denne nye veksten må vi jo også konstatere at dominansen av SK og DY på OSL blir enda sterkere.
Om det lønner seg å konkurrere med DY til Gdansk og Krakow er mulig , man vil vel i hvert fall prøve å presse DY på disse rutene som vel har gått veldig bra for DY.
To nye steder i Italia og Spania er spennende, det er klart at med de prisene både SK og DY ser seg rede til å ta nå for neste sommer til andre Syden-destinasjoner, er det muligens mer å hente.
Malta kommer nok til å bli en suksess.
Så da var dette kanskje ikke så dumt? Men jeg kan vel ikke se at noen av disse rutene har potensial til å gå daglig, blir vel 2-3 kanskje noen med 4 ggr/uka.
Med denne nye veksten må vi jo også konstatere at dominansen av SK og DY på OSL blir enda sterkere.