AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
I et innslag på NRK Siste Nytt nå sier man at det blir opprettet en egen nettside for selskapet. Dette betyr vel at det ikke blir mulig å få gjennomgående billetter og at det kun blir et tilbud for Oslo-folket..?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by AirbusTero
I et innslag på NRK Siste Nytt nå sier man at det blir opprettet en egen nettside for selskapet. Dette betyr vel at det ikke blir mulig å få gjennomgående billetter og at det kun blir et tilbud for Oslo-folket..?
Originally posted by paer
Rask vekst
- Fritidsmarkedet er det som vokser raskest i innen luftfarten, og her har ikke SAS hatt kapasitet til å satse tungt før nå.
Han oppfordrer passasjerer på jakt etter billige billetter til å sjekke grundig hva annonserte flypriser faktisk koster til slutt. Hos SAS er innsjekking av bagasje, god plass til bena og valg av favorittsete inkludert i prisen.
Originally posted by AirbusTero
I et innslag på NRK Siste Nytt nå sier man at det blir opprettet en egen nettside for selskapet. Dette betyr vel at det ikke blir mulig å få gjennomgående billetter og at det kun blir et tilbud for Oslo-folket..?
Originally posted by Someone
Spennende og virker som de nå går rett i strupen på Norwegian. Men er det noe mer info om prosjektet?
Originally posted by ph-ndr
Originally posted by Someone
Spennende og virker som de nå går rett i strupen på Norwegian. Men er det noe mer info om prosjektet?
Ikke for å virke så veldig negativ, men ordene "rett i strupen" er vel ikke helt på sin plass når vi ser det i lys av de siste årene så er det vel mer "velkommen etter", de gjør jo ikke noe mer enn å halvveisforsøke å gjøre det noen allerede har gjort butikk på?
-A
Originally posted by MartinL
Hvorfor kan ikke SAS heller spisse sitt produkt der de er gode enn å halte etter konkurrenter? At nå SAS skal inn på et "lavkost" segment for å ta markedsanndeler fra Norwegian er det glade vannvidd.
Originally posted by LN-BRK
Bety dette at SAS vil begynne å ansette/ta tilbake piloter igjen? Eller skal de utnytte de allerede utnyttede pilotene de har?![]()
Originally posted by EB
...med vekt på det GLADE![]()
Originally posted by MD11
Originally posted by EB
...med vekt på det GLADE![]()
Enig med EB, men NOK en gang går SAS inn i en ny identitetskrise. Jeg fatter ikke at de ikke lærer av tidligere "flauser". Vil SAS Leisure bli så mye mer annerledes enn Snowflake? Egne dedikerte maskiner? Tro meg, disse vil bli brukt i hele systemet, der det er behov.
SAS forstår tydeligvis ikke at man kan ikke kan være "alt". Men det er moro og følge med, nok en gang![]()
Originally posted by P.A. VIKING
Kunne jo være greit å bruke de klasseløse ex:Bu maskinene, de har i alle fall intet å gjøre på OSL-LHR o.l.
Originally posted by AirbusTero
Og billettene må bestilles på en egen side - er ikke det rart hvis selskapet fortstt skal hete SAS?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.