Han sier også at han flyr LHR-SVG-TRD [emoji846]
Han bor i de forente amerikanske stater så han er sikkert litt døgnvill.

Han sier også at han flyr LHR-SVG-TRD [emoji846]
Det er jo en mulighet at han skal hjem igjen og at reisen er LHR-SVG-TRD-OSL-LHR og at returen fall ut av spørsmåletVanskelig å komme inn i loungen på Gardermoen hvis du flyr LHR-SVG-TRD. (Merk at SVG heller ikke har lounge - i hvertfall ikke som SAS benytter seg av)
Det er jo en mulighet at han skal hjem igjen og at reisen er LHR-SVG-TRD-OSL-LHR og at returen fall ut av spørsmålet
Han bor i de forente amerikanske stater så han er sikkert litt døgnvill.![]()
Lurte også på om det er noe Lounge greier på Heathrow hvis man kjøper SAS Plus...?
Sidst jeg fløj SAS Plus fra LHR til CPH blev jeg henvist til Lufthansas business
lounge. Hvis du har ædle frequent flyer kort fra andre selskaber, er der
måske flere muligheder, men ellers synes jeg, at LH- loungen var OK!
Jeg mener, at lounge adgang på LHR gælder alle Plus pax!
Så pyt med de kort, som du alligevel ikke har![]()
Gjelder kone + Svigerfar som familiemedlemmer på Gullstua OSL?
SC
Har hatt med madammen og svigermor i loungene på OSL og CPH. Da var jeg dog ikke i kontakt med personalet, scannet bare inn deres BP etter meg.
Ah.. for i dette tilfellet er det EBG-Person med kone og hennes far på samme billett. Er den da ganske bankers?
Heisann!
Jeg flyr med Lufthansa i morgen til Seoul via Frankfurt på First. Jeg har ingen status
Ifølge appen til LH har jeg adgang til Gull loungen på OSL. På SAS sin hjemmeside står det ikke lenger noe om «avgang fra lokal flyplass».
Stemmer faktisk dette? Kan jeg scanne meg selv inn i Gull loungen på OSL i morgen tidlig?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Loungenazien i FRA nektet nettopp meg å ta med kona og arvingen på snart 4 inn i loungen da det bare var «eine gaste»
Ja ja, siden det er Swiss sin skyld vi sitter her skal det claimes både 3 x €250, ekstra parkering, 2 poser fra Kolonial jeg ikke får hentet og maten vi venter på [emoji13]
Også matutlegg refunderes, så bare spis en annen plass og send inn refusjon.
Hvordan er ståa med lounge på ORD ved en ren domestic flight? (ikke Connection fra eller til en international flight)
Terminal 1, EBD og kone pluss tre barn.
Takker.