Barna skal du egentlig betale for, og det er vel 50 dollar/pers. Her snakker vi United Club så det vil i tilfelle være tidenes dårligste bruk av penger.
Barna skal du egentlig betale for, og det er vel 50 dollar/pers. Her snakker vi United Club så det vil i tilfelle være tidenes dårligste bruk av penger.
Veeeeeeeeel… jeg er muligens litt uenig jeg. Har flere ganger betalt oss inn på UA lounger i USA når vi har hatt litt tid på oss. Terminaler er ofte kaos med dårlige restauranter og masse mas. UA loungen gir fred og ro. Det er fungerende internet. Det er litt mer ok toaletter. Det er kaffe, vann, snacks. Husets vin og øl. Du kan kjøpe premium drikke og premium mat om du vil.
What's not to like?
Hvis man er på lounge for å sample årgangschampagne og tørrlagte vaktelegg med østersremulade skjønner jeg at Amerikanske lounger generelt er dårlig valuta. Men om man er ute etter en fredelig oase og litt snacks og drikke så er det verdens beste valuta.
Det lille jeg har prøvd av UA lounger så har det vært helt ytterpunkter som den kjipe på LAS til den fantastiske på LHR.
Innreise hvor og viderereise hvor?Noen som vet om man har adgang til SAS loungen ved innreise uten å videre forbindelse?
Innreise hvor og viderereise hvor?
Du kommer normalt ikke inn på sikker sone da, for ved ankomst Non-Schengen er du usikker og må gjennom sikkerhetskontrollen med gyldig boardingkort.OSL og ingen videre forbindelse.
Ønsker å benytte meg av dusjfasilitetene ved ankomst fra EWR.
Star Alliance opens its new lounge at Rome’s Fiumicino International Airport today, the seventh such facility under the Star Alliance brand worldwide.
The new facility will be open to all first and business class passengers departing Rome on flights operated by member airlines – Rome is served by 17 Star Alliance carriers – along with Star Alliance Gold Card holders.
Ser ut som det åpner en egen Star Alliance lounge på FCO, hvilket betyr SAS statuskunder igjen får loungetilgang når de flyr SAS derfra
https://www.businesstraveller.com/b...lliance-opens-new-lounge-at-rome-fco-airport/
Litt usikker, så jeg spør guruene her. Etter en schedule change har jeg blitt ombooket til OSL-CPH-SIN, alt er i øko. SK på første og SQ på langstrekka, har fått bookingklasse B på CPH-SIN. Glemte selvfølgelig å ta bilde, men før billettene ble confirma, så sto det at jeg hadde tilgang til lounge i CPH for 2 på sas.no, nå står det ikke noe lenger. Kan det stemme at jeg kan bruke loungen i CPH?
Har Eurobonus Gold adgang til den nye United Polaris Loungen i SFO når en flyr SAS økonomi?
Et sted leste jeg ja, og et annet sted leste jeg nei (kun adgang for Biz passasjerer)
Nei. En må fly business for å ha tilgang til Polaris lounge.
Jeg finner ikke linken nå, men det var da en tråd her inne hvor en skrev at du fikk tilgang til alle Star A-lounger med et gullkort?