Hvordan er kapasiteten til en A330-300 på en såpass lang flight? Vil ruten være kapasitetsbegrenset, eller kan de laste maskinen med maks antall passasjerer og cargo uten problemer?
Hva er årsaken til at ikke Norwegian har klart å kapre denne ?
Om man skal være pirkete så er det en særavtale som har gitt SAS eneretten som eneste skandinaviske selskap til å fly i korridoren. Derfor kan Air China fly til Arlanda og Hainan til Oslo.Pga at SAS per dags data har ¨enerett¨ på Sibir-koridoren fra Scandinavia.
Hainan Airlines in recent schedule update filed aircraft changes for summer 2019 season, set to commence on 15MAY19. The 3 weekly flights is now scheduled with Airbus A330-200, instead of -300, during following period: 17MAY19 – 03JUN19, 10JUN19 – 14JUN19, 21AUG19 – 25OCT19.
HU769 PEK0130 – 0530OSL 332 135
HU770 OSL1355 – 0530+1PEK 332 3
HU770 OSL1430 – 0530+1PEK 332 15
The airline in the last few days also opened reservation during winter 2019/20 season, on/after 27OCT19.
Min kontakt på flyet melder om "very crowded around me" på første flight.
Tror på ruten når jeg ser flyet på OSL.
Ligger inne med ankomst OSL 04:20 akkurat nå, en time før rutetid. Så her må noen «komme seg opp om morran»
Py har vel færste avgang kvart over 5, så noen krise er det vel ikke.Er man raskt ute av flyet, har kun med håndbagasje og er kjapp gjennom passkontrollen så blir man jo fort måtte vente litt på første Flytog begynner å gå. Var dette er unntak eller har de bommet litt på rutetidene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.