Hei alle sammen. Fersk fisk av alle slag renner igjennom kjøkkene på turist-restaurantene rundt alle kyst-landsbyer her på Mallorca disse dager ... Hvorfor ikke benytte ledig AKH-plass (volym/vekt) v/hver flyvning direkt til PMI fra fedrelandet til å spe på med ferskfisk ? Er det å seile akterut, selv om det kanskje finnes Mr Lastebil ? Eller gir salg til Japan eller Korea bedre returns ?Frakt på 'kortruter', som hovedsaklig A320-familien trafikkerer, varierer sterkt. Årsaken er at bakketransport er billig og veiene stort sett gode, så det er svært lite å hente tidsmessig. 'Feeding' til widebodies og frakterhubs går ofte også landeveien, da større sendinger gjerne settes på palle eller i container allerede på avreisestedet og dermed ikke går i en narrowbody.
Trafikken av regulære sendinger følger gjerne også speditørenes åpningstider, noe som gir lite frakt søndag og mandag og stigende mengde tirsdag-lørdag.
Hei alle sammen. Fersk fisk av alle slag renner igjennom kjøkkene på turist-restaurantene rundt alle kyst-landsbyer her på Mallorca disse dager ... Hvorfor ikke benytte ledig AKH-plass (volym/vekt) v/hver flyvning direkt til PMI fra fedrelandet til å spe på med ferskfisk ? Er det å seile akterut, selv om det kanskje finnes Mr Lastebil ? Eller gir salg til Japan eller Korea bedre returns ?
Det henvises til noen weblinks hvor AA-Transcon vurderer A321 all-Premium med 102 seter for Coast-to-Coast service i Statene :
http://link.brightcove.com/services...J-C50WptzmtnYfVGo3AtCewOw&bctid=1748546523001; http://www.aa.com/i18n/urls/newplanes.jsp?anchorLocation=DirectURL&title=newplanes; http://travel.usatoday.com/flights/post/2012/07/american-airlines-domestic-lie-flat/810094/1; http://aa.mediaroom.com/index.php?s=43&item=3560
Med dette päpekes det at kreative analyster/strateger i andre farvann akter ä ta ut hele ca 100 seter i A321 ... de kun 19 seter som jeg selv tar ut när jeg gär fra A321 til H21QR skulle da ikke medföre en större risiko en den American Airlines er villig til ä päföre seg ?
Det henvises til noen weblinks hvor AA-Transcon vurderer A321 all-Premium med 102 seter for Coast-to-Coast service i Statene :
hvem har en brukbar formening om hva nöyaktig problemstillingen er bak den interressen ?
Det henvises til noen weblinks hvor AA-Transcon vurderer A321 all-Premium med 102 seter for Coast-to-Coast service i Statene :
http://link.brightcove.com/services...J-C50WptzmtnYfVGo3AtCewOw&bctid=1748546523001; http://www.aa.com/i18n/urls/newplanes.jsp?anchorLocation=DirectURL&title=newplanes; http://travel.usatoday.com/flights/post/2012/07/american-airlines-domestic-lie-flat/810094/1; http://aa.mediaroom.com/index.php?s=43&item=3560
Med dette päpekes det at kreative analyster/strateger i andre farvann akter ä ta ut hele ca 100 seter i A321 ... de kun 19 seter som jeg selv tar ut när jeg gär fra A321 til H21QR skulle da ikke medföre en större risiko en den American Airlines er villig til ä päföre seg ?
Med en kabin-bredde pä 153,5" i C919 (vs A32X 145"/73X 139") kan man benytte 73X-type triples 2x59" med midtgang pä 34", noe som jeg selv betrakter ä vaere ganske naert 2x19" = 38", dvs dobbelt-bred midtgang (vs A32X) ? Jeg tviler pä at MOL sikter ä "gi" noe av ekstrabredden til passasjerene, heller kommer han til ä ta den til fordel for kvikkere Turn-Around, oder ? Og 199 pax i C919 setter krav pä en viss PITCH, som blir omtrent den samme om man benytter (3++3), (1+3+2) eller (1+4+1) som alle er Six Abreast konfigurasjoner ..., dog litt avhengig av hvilken lösning COMAC velger for Emergency Exits for C919 ? I en typisk RYR-konfigurasjon High Density ville H21QR by pä 189 seter... om det er en diskusjon, så er det foran lukkede dører. C919 for FR skal bli 199 seter, så det spørs om det er så aktuelt med større midtgang.
Takk for tipset, Tommy777, hver dag i livet er en skoledag ! I mine H2XQR Series er "Premium Service" foran i kabinen enstydig med [1+2+1], mens "Economy+" betyr kanskje heller ekstra pitch med vanlig [1+3+1], i begge tilfeller fär du 4 aisle-seter mot kun to aisle-seter bäde i dagens [2+2] og [3+3], derfor skulle H2XQR egne seg meget godt for Coast-to-Coast service ?... der har man ett konsept kalt First og Business Class som finnes fremst i flyet ...
Takk for tipset, Tommy777, hver dag i livet er en skoledag ! I mine H2XQR Series er "Premium Service" foran i kabinen enstydig med [1+2+1], mens "Economy+" betyr kanskje heller ekstra pitch med vanlig [1+3+1], i begge tilfeller fär du 4 aisle-seter mot kun to aisle-seter bäde i dagens [2+2] og [3+3], derfor skulle H2XQR egne seg meget godt for Coast-to-Coast service ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.