Frequent Traveller
Anthill kicker
TwinAisleFeeders internal communication release : efter Web-møte 20 Mai m/JoeW, LN-MOW og Dag Johnsen er det blitt gjort følgende :Og kjære deg, hvor har dette tatt deg og konseptet ditt?
Vedtak 1 : ved introduksjon av H21QR eller H22QR hos en ny Operatør på hver ny flyplass, skal det tilsettes (for minst de 10 første bakke-rotasjonene) èn ekstra Ramp Safety Agent : èn skal overse sikkerheten rundt fwd fuselage, den andre skal ditto aft fuselage); vedtaket holder inntil ansvarlige Ramp Safety rapportør gir beskjed at introduksjonens sikkerhets-opplæringsfase er "satisfactorily overcome";
Vedtak 2 : 2.1 : der hvor det anvendes Ground Fuel Outlet, skal TwinAisleFeeders nærmere studere muligheten (med alle berørte aktører, hvorav tilsvarende IATA/EASA/FAA workgroups) å operere Loader/Dolleys på vanlig vis, iøyenmed bakkeutstyr-topografien (ground equipment layout); 2.2 : der hvor conventional fuel truck anvendes, skal fuel truck benytte lhs underwing fuel inlet/control panel, for å gi fri passasje rhs for dolleys/loaders v/fwd (+ aft) cargo luke(r) n° 2; evntlt skal det siste bestemmes i alle tilfeller ?
TwinAisleFeeders