Heisann, Superhai ! Nä har jeg selv og andre interesserte brukere hatt god tid til ä "tygge" pä avhandingen din ... og ser du, jeg er ikke overbevist pä at du selv tror pä eller er fullt fornöyd selv med det du har lagt frem som mot-teori ? En gang til : jeg sier at hvis du flyr [3+3] og jeg kommer inn pä ditt marked og flyr [1+3+1] til dine priser (hvilket jeg uhindret kan gjöre, fordi mitt prosjekt er "resilient" vs [3+3]) sä vil resultatet bli (1) at du taper dine passasjerer over til meg, til en sä stor grad som jeg presterer ä absorbere; og (2) presset fra markedet pä mitt produkt vil före til at jeg gledelig kan innföre Product Differentiation, hvorved billett-salget pr CRS vil innhente mer-verdi, sä jeg vil begynne ä tjene mer penger enn deg; og (3) jeg vil snart kunne öke mine frekvenser/äpne nye ruter hvorved jeg biter videre inn pä dine markeder og öker min markedsandel; og (4) snart har du ingen annen utvei enn selv ä kjöpe HQR-fly; men fordi du reagerte for sent, er HQR-fly utsolgt; sä du mä senke dine priser for ä holde passasjerene tilbake; til sist (5) gär du konkurs og jeg tar over hele ditt marked.
Hva sier du om dette 'verdens-bildet' ?