staale
Born to run
Du, det går helt fint
Hvis du har noen tips om Asbury Park, så kan du gjerne slenge de inn i denne tråden, så kanskje jeg får brukt dem til noe![]()
Done, god tur, god konsert!!
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Du, det går helt fint
Hvis du har noen tips om Asbury Park, så kan du gjerne slenge de inn i denne tråden, så kanskje jeg får brukt dem til noe![]()
Men fra hvor? ^_^
The Ghost of Tom Joad (Solo acoustic)
Land of Hope and Dreams
My Love Will Not Let You Down
Sherry Darling (Sign Request)
Growin' Up (Sign Request)
Downbound Train
Wrecking Ball
Death to My Hometown
So Young and in Love (Sign Request)
The River
Darkness on the Edge of Town album
Badlands
Adam Raised a Cain
Something in the Night
Candy's Room
Racing in the Street
The Promised Land
Factory
Streets of Fire
Prove It All Night
Darkness on the Edge of Town
Pay Me My Money Down
Shackled and Drawn
Waitin' on a Sunny Day
Raise Your Hand (Eddie Floyd cover)
Lonesome Day
The Rising
Thunder Road
Encore:
Born in the U.S.A.
Born to Run
Bobby Jean
Dancing in the Dark
Tenth Avenue Freeze-Out
Twist and Shout (The Top Notes cover)
Shout (The Isley Brothers cover)
1-3: some songs
4: Sherry Darling
5-34: Some songs
men det var et Fyra-tog, og de koster mer.
"Is that a credit card?" "Ehm, yes.." "Only cash or debit card, please". Akkurat. Da ble det å finne en minibank før jeg kunne få billetten.
Fyra mellom Amsterdam Centraal og Schiphol koster ikke lenger mer enn de vanlige NS-togene.
Nederlendere er veldig langt fremme når det gjelder teknologi, men de har også avesjoner mot kredittkort. Du kan rett og slett glemme å kjøpe dagligvarer og togbilletter med kredittkort i Nederland. Dette er fordi Nederland er et svært prissensitivt land, hvor hver eneste cent teller. Kredittkortselskapene krever en viss prosentandel av hver transaksjon, som gjør dagligvarer/togbilletter dyrere - noe nederlendere absolutt ikke vil ha noe av. Neste gang du er i Nederland, kjøp et OV-Chipkaart (litt som Ruterkort) på Schiphol, og fyll det med så mye penger som du trenger i løpet av turen din - så trenger du aldri mer å tenke på å kjøpe billetter til offentlig kommunikasjon i Nederland.
23. Juni 2013
Amsterdam Airport Schiphol (AMS) – London Heathrow (LHR
British Airways BA435
Airbus A320
G-Husker ikke
Sete 6A
Euro Traveller/Economy Class
Topp rapport som alltid. Nå gleder jeg meg til del 2!
Siden du planlegger USA-tur senere i år så aner det meg at du ikke skal dit nå. Tipper du skal en tur med Kiel-ferga....
G-EUUG....![]()
Det går jo an å reise dit flere ganger?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.