Good morning & good night

Fjordheim

ScanFlyer Blue
God morgen fra Haugeby, (eller god natt?)

Etter Moskva, Stockholm, Køben, Oslo og Aberdeen de siste 10 dagene så var det herlig å gå ut med en lokal leverandør i kveld her i vest. Bare så «synn» at de hadde begrensninger på myrvann… not…at all

Heldigvis tatt ut avspasering i dag :)

God helg!

God morgen fra bartebyen. Da var det på tide å stikke en tur på jobb igjen. Satser på en rolig dag. Oh wait......må levere minstemann i bhg først..... ;)
Ha dn strålende dag :) :) :)

God morgen fra Forus!

Godt der er fredag i dag, kjenner seg som en trøtt gammel sur strømpe i dag! Så det skal være godt å sprette Hendrick'sen i kveld og sette seg godt til rette i sofaen!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra flytoget retning Drammen, godt å være hjemme igjen. Ingenting som må gjøres idag, men skal ikke se bort ifra at jeg finner på noe likevel.

Ha en fin dag, været i Oslo ser hvertfall lovende ut!

G'moorgen! Her krysser vi fingre for at værgudene er på min side. Ser det er en del lack of crew etter gårsdagen også ... Men bare jeg kommer meg til OSL i kvekl, er det nok for meg ...

Hvitt utenfor ....

Bom dia fra Tananger

Her er det siste dag på jobben før man har fri frem til torsdag ettermiddag, ikke feil det.
Innsjekk for morgens flight til Fly&Fanteri på Lillestrøm ble gjennomført i går kveld, 11A i en 736 er ikke feil.

Var på lanseringen av den nye MINIen på Forus i går, og der klarte man å få en rask prøvekjøring. Noen forbedringer har det blitt, men også endringer som ikke var like vellykket. Men satser på en litt lenger prøvetur neste uke :p
En ny ting som jeg ikke har bestemt meg for om er bra eller ikke, er HUD. Den må lekes litt mer med :p

Ha en fin dag folkens! :)

God morgen fra BGO. Først går turen til OSL for å møte noen venner, før vi deretter drar sammen til TRD.

Ha en fin dag :)

Huhei!

I dag er det den offisielle Steak & Blowjob dagen. Glem alt om kvinnedag og sånnt tøys. I dag er det vår dag. Skynd deg å kjøpe biff før de går tomme i butikken.

Så her er det bare å gjøre seg ferdig med arbeidsdagen og se frem til hyggelig ettermiddag og kveld.

God helg!

God morgen fra Forus,
Så er det atter siste arbeidsdag i uken.
Fyttirakker'n hvordan tiden går , eller kommer den?:rolleyes:
Vel , en del kjappe oppgaver skal avsluttes og så blir det tidlig helg.
Holder været så blir det skihelg i Sirdal imorgen og søndag.
Ha en fin dag folkens.

Klar for fårsjen da skjønner jeg.... :D :D :D

SSSSSSSSyyylll... :p :p :p

Neida, bare en liten skitur....heldigvis fikk jeg forskudd på arven i går så den blir forhåpentligvis så rask som mulig
zyhyby8a.jpg

Guten Nachmittag fra Salzburg! Hva er vel bedre enn å bruke fridagen til en dagstur over grensa når været er slik det har vært i Europa den siste måneden?

Jammen er det fredag òg! God helg!

God ettermddag fra Forus. Det gjør ingenting at det sprutregner ute når jeg tross alt skal tilbringe resten av uka på jobb. Max flaks med finvær på de to siste fridagene og i dag kom regnet. Perfekt timing. Femten dager igjen til man skal ut å fly igjen. Det er motivasjon nok det.

Neida, bare en liten skitur....heldigvis fikk jeg forskudd på arven i går så den blir forhåpentligvis så rask som mulig
zyhyby8a.jpg

Sentralstimulerende midler er ikke lov i skisport.....selv synes jeg dette er et forferdelig sløseri med arven.... :p :p :p Du kunne iallefall spart NOE til etterfesten.... :D:D :D

Good afterdinner from Dublin! :)

Ferdig med møtene, og klar for en liten velskjenket fatøl! Er jo St.Patricks-weekend så smekkfullt av folk i byen.. Videre til London på jobb med BA i Club-klassen i morgen tidlig, så Manchester søndag og en liten fotballkamp der.. :)

Nyt helgen i fulle drag folkens, player out! :)

Kim

Ferdig med møtene, og klar for en liten velskjenket fatøl! Er jo St.Patricks-weekend så smekkfullt av folk i byen..
Fikk nok av St. Patricks i Savannah forrige helg, og der hadde de allerede feiret det i en uke. Med vannet farget gønnt i de fleste fontener.

Hjemmehelg her i tiggerstaden for ikke å reise 4 helger på rad.

God fredagskveld fra Tromsø! To helt OK flighter med SAS fra London (begge litt forsinket, men den første forsinkelsen var vel ATC og den andre en kombinasjon av vær og at pilotene visstnok var de samme som jeg hadde på flyet fra LHR).

Et kjapt spørsmål: På tirsdag når jeg reiste ned så hadde en av flightene fly med wifi, og det samme på turen opp til TOS i dag. Ingen av gangene fikk jeg nettet til å fungere. Samme feilmelding kom opp begge gangene, og på 3 ulike devices. Legger ved screen shot. Hva er årsaken til dette, mon tro?

Attachments

• wifiSAS.jpg
    wifiSAS.jpg
    14.8 KB · Views: 87
Back