Vi er tilbake på Bali, etter 4 uforglemmelig dager i Timor Leste. Det er meldt 34 varmegrader i dag og skal begynne å regne utpå ettermiddagen. Grand Istana Rama hotell ligger nesten ved stranda, det er bare en vei krysse så er man på stranda. Går man 50 meter sørover er det et vestlig kjøpesenter og etter det har Sheraton en resort. Hotellet/resorten her er av de eldre, men med en døgnpris på 450kr uten mat, så lever jeg greit med det.
Kona og jeg var begge halvdårlig i magen da vi ankom med Cityklink fra Dili, kona fikk også feber, så det ble en tidlig kveld på oss. Nå skal vi etter hvert en tur ut, få oss noe mat og jeg vil ta ett morgenbad. Det var masse folk på strand i går, mest asiater, så mulig vi slapper av på rommet når det er som varmest. 34 grader er litt i meste laget for meg. Ellers deilig å få nett tilgang igjen. 5 døgn uten en gang å kunne sende en SMS er uvanlig for et moderne menneske.
Ha en god ikke for varm dag alle sammen.
Kona og jeg var begge halvdårlig i magen da vi ankom med Cityklink fra Dili, kona fikk også feber, så det ble en tidlig kveld på oss. Nå skal vi etter hvert en tur ut, få oss noe mat og jeg vil ta ett morgenbad. Det var masse folk på strand i går, mest asiater, så mulig vi slapper av på rommet når det er som varmest. 34 grader er litt i meste laget for meg. Ellers deilig å få nett tilgang igjen. 5 døgn uten en gang å kunne sende en SMS er uvanlig for et moderne menneske.
Ha en god ikke for varm dag alle sammen.