Blæh frå Trondheim. Skikkeleg blåtorsdag... Kom meg heim på rute frå snødrev i London i går. Det var bra var også flink å kjøpe nytt mndkorr til bussen... I dag er frøkna sjuk, så eg måtte levere kids. Sklei attmed bilen med nøklane i handa. Brukte panseret som støtte. Yay! Når eg endeleg fann bussen etter å ha levert kids (gadd ikkje bil til jobb, spare bom og parkering...), så ligg jo busskortetet heime fordi det ikkje var med til London. Yay.
Så er også eit tenkeleg utfall av eit møte snart at den stillinga eg har vore med å jobba fram i fleire år muligens no kjem rett før eg har sjansen til å søke på den sjølv. Yay...
Jaggu glad eg har eit sutreforum å ty til!![]()
Du er ikke alene om å bruke dette forumet som utløp for ting. Gjør det selv. God morgen fra Ruters grå. Nå venter en samtale hos en potensiell arbeidsgiver. Var der for et par uker tilbake så vi får se. Jetlagen fortsatt blæh. Sovner jo når klokka ringer til lyden av radioen som jeg skrur på. Så våkner jeg en time senere nærmest uten å vite hvem og hvor jeg er og bare faen. Jaja har god nok tid. Så etter det litt jobb. Får bare finne ut hva som blir dagens kontor. Eneste kriteriet er Wi-Fi og stikkontakt til dataen.Blæh frå Trondheim. Skikkeleg blåtorsdag... Kom meg heim på rute frå snødrev i London i går. Det var bra var også flink å kjøpe nytt mndkorr til bussen... I dag er frøkna sjuk, så eg måtte levere kids. Sklei attmed bilen med nøklane i handa. Brukte panseret som støtte. Yay! Når eg endeleg fann bussen etter å ha levert kids (gadd ikkje bil til jobb, spare bom og parkering...), så ligg jo busskortetet heime fordi det ikkje var med til London. Yay.
Så er også eit tenkeleg utfall av eit møte snart at den stillinga eg har vore med å jobba fram i fleire år muligens no kjem rett før eg har sjansen til å søke på den sjølv. Yay...
Jaggu glad eg har eit sutreforum å ty til!![]()
Broderen får en rolig dag for å akklimatisere seg, men det blir vel en runde på akvarium, CNN osv etterhvert.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.