• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bra onsdag:-)

Hu og hei, da var det ornsdag igjen. Har akkurat tømt søndagens jordbærkurv, det er sesong her nå og nabofylket Edgefield har gode åkre. Nesten som norske. Og noe HELT annet enn det man finner på Super'n ..

Sitter og småbooker litt før ferieturen til kysten om et par uker. Både fergebillett (2 dollar) og golfcart (35) så investeringene er begrenset.

Men 15/4 betyr 154-dag .... ;)

RA-85626.webp

God morgen (faktisk) fra Bogota. Her sitter jeg og venter på en fyr som flyr inn fra Medelin og så skal det bli en form for møter og kurs her i nokså nærheten av hotellet. Noe jeg har lært av 10-15 år med Sør Amerika ansvar er at man forbereder seg aldri på at noe helt spesifikt skal skje på et gitt tidspunkt. Det er kun rot til irritasjon og fordervelse.

Man forbereder seg alltid på alle tenkelige scenarioer og at det hele skjer plutselig. Når man bare lar seg svinge med på den båten så går det sabla greit.

Forøvrig fikk jeg testet disse "First Class Experience" som arrangerer VIP arrival på Bogota i går kveld. Det sparte meg en helt syk pass-kø. Men det var ikke mer VIP enn at en dame møtte meg i flydøra og sendte meg inn i passkøen til folk i rullestol og sånt. Der var det jo ikke kø, men en relativt streng tollkontrollør som lurte på om jeg mente jeg fortjente å stå her. Jeg sa bare "ja" og kom meg sånn sett gjennom. Og så hadde de en Izusu eller noe som ventet og kjørte meg til hotellet. :)

To dager til jeg reiser hjem til Prinsessa! Ha en best onsdag

• Like
Reactions: EB
Back