God torsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Ny måned og ny dag:-) Starter dagen med en utendørs treningsøkt sammen med en tidligere kunde...kan jo bli en frisk start! Ha en bra torsdag der du er!

God morgen fra superkantina IST...Grei tur CMB og MLE. Litt rart å lande i snødrev og minusgrader....Uteparkering også, med frosne pax...:( Er jo ikke OSL..

God morgen fra Chiang Mai.
Virker litt mer disig denne morgenen, men telefonen sier det er 34 grader.

Ferdig med dagens timelange svømmeøkt, heldig i dag - alene i bassenget.

Kos dere med kulda...

Mornings fra hovedstaden. Trikken ble byttet ut med T-banen i dag, men det er vel også trolig dagens avvik. En økt på Sats i kveld venter. Ha en fin dag

God morgen fra flytoget, retning Sandvika. I dag blir det kontorering samt ett møte, hjem til SVG på eftan. Svinaktig kaldt, både her og i Stavanger.
Ser fram til helg.
Ha en fin en! :)

Blæh frå Trondheim. Skikkeleg blåtorsdag... Kom meg heim på rute frå snødrev i London i går. Det var bra var også flink å kjøpe nytt mndkorr til bussen... I dag er frøkna sjuk, så eg måtte levere kids. Sklei attmed bilen med nøklane i handa. Brukte panseret som støtte. Yay! Når eg endeleg fann bussen etter å ha levert kids (gadd ikkje bil til jobb, spare bom og parkering...), så ligg jo busskortetet heime fordi det ikkje var med til London. Yay.

Så er også eit tenkeleg utfall av eit møte snart at den stillinga eg har vore med å jobba fram i fleire år muligens no kjem rett før eg har sjansen til å søke på den sjølv. Yay...

Jaggu glad eg har eit sutreforum å ty til! :D

Blæh frå Trondheim. Skikkeleg blåtorsdag... Kom meg heim på rute frå snødrev i London i går. Det var bra var også flink å kjøpe nytt mndkorr til bussen... I dag er frøkna sjuk, så eg måtte levere kids. Sklei attmed bilen med nøklane i handa. Brukte panseret som støtte. Yay! Når eg endeleg fann bussen etter å ha levert kids (gadd ikkje bil til jobb, spare bom og parkering...), så ligg jo busskortetet heime fordi det ikkje var med til London. Yay.

Så er også eit tenkeleg utfall av eit møte snart at den stillinga eg har vore med å jobba fram i fleire år muligens no kjem rett før eg har sjansen til å søke på den sjølv. Yay...

Ha ha ha. Made my day :)

God morgen fra Lillestrøm. Ble plutselig bråavtalt et møte i Essen nå rett over helgen. Fint nok, men må si billettprisene på dagstur til DUS ikke var til å spøke med. Gleder meg ikke til å be om 5932,- for en tur retur i GO LIGHT... KLM kunne gjort det billigere, men da hadde jeg brukt hele dagen på å reise.

Ja ja... Lang dag på jobben venter. Event igjen i kveld, med etterfølgende middag og lystig lag.

Ha en fin en

Du er ikke alene om å bruke dette forumet som utløp for ting. Gjør det selv. God morgen fra Ruters grå. Nå venter en samtale hos en potensiell arbeidsgiver. Var der for et par uker tilbake så vi får se. Jetlagen fortsatt blæh. Sovner jo når klokka ringer til lyden av radioen som jeg skrur på. Så våkner jeg en time senere nærmest uten å vite hvem og hvor jeg er og bare faen. Jaja har god nok tid. Så etter det litt jobb. Får bare finne ut hva som blir dagens kontor. Eneste kriteriet er Wi-Fi og stikkontakt til dataen.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God formiddag fra SK939 på vei til LA, fikk to-seter 27 GH for meg selv, så det var bra.
Men, det ble litt stress i dag tidlig. Våknet 0456, og taxi var bestilt til kl 0500. Ringte taxisjåføren som sa at han ikke kunne vente mange minuttene, fordi han hadde en annen tur på andre siden av byen. Så det gikk fort å komme seg ut av huset og ned til Drammen jernbanestasjon, hvor jeg rakk Flytoget 0522 med god margin, 4 min.
Flytid 11:10 til LAX.

Endelig sluttet det å snø her i det Sørlandske!
Sol fra blå himmel gir jo rene påskestemningen her selv om det er beinkaldt.

Fortsatt hjemme fra jobb med influensa, og ungene ligger også under hver sin dyne med samme diagnose. Selv skal jeg straks til legen og bli sykemeldt for resten av uka og krysser fingrene for at jeg ikke har på dratt meg en bihulebetennelse også.

Nå må det sannelig være nok her. Er drittlei av å være syk, og ikke har jeg tid til det heller. Så det så.

God ettermiddag fra kantina på OSL. I dag er en merkedag i familien. Guttungen skal ta sin første UM-tur hos SAS. Han stikker av med 4025 til Stavanger, mens far i heimen drar nordover med 4116.

En flott dag ønskes alle fra kantina på OSL!
892c12fd07b598b93e6add1d5472e850.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

"No more Hope for Donald Trump" er konklusjonen etter morgenens nyhetsrunde. Her i Portland er det en ny dag med en blanding av bortekontor og prosjekter for svigermor. Været er minst like blandet, sol, regn og sne i morgen. Ha en flott torsdag.

Og her på den andre siden er det fortsatt t-skjortetemperaturer, men svært vått. Fikk noen timer på nærflyplassen i går før broderen ankom med BA, og klarte til min store irritasjon å miste en Western Global MD11 som kom uanmeldt mens jeg hadde forflyttet meg til South Cargo for å ta en frakter. Grrr ...

Broderen får en rolig dag for å akklimatisere seg, men det blir vel en runde på akvarium, CNN osv etterhvert.

God kveld fra Snillfjord. :)

Kaldt er det her au, hvor vi har vært nede på -26. Første vårdag sies det, men man kan mistenke kalenderen for å være for tidlig ute, for utendørs er saken en annen..

Her er ukens 3 arbeidsdager i havn, nye oppgaver har man prøvd seg på også, og nå skal man nyte noen dager fri. Her skal man passe nabobikkja i helgen mens naboene selv rømmer til RIX og omegn i morgen med DY1078. Om prognosene holder så blir det nok noen turer utenfor veggene, dog godt påkledd regner jeg med.

En ypperlig kveld ønskes. :)

Back