Ellers jobber jeg og elefanten videre med lista over hvem som skal sendes til Mars. Foreløpig har vi ingen navn på lista, da vi fortsatt krangler om prinsippene. Skal vi sende dem vi ikke liker eller ta med oss dem vi liker?
Men har dere sjekket ut om de har Businessclass eller First? Kanskje de bare har economy, også på en så lang loghaul, da. Med eller uten skuff? Jeg synes dere tar for lett på basiskontrollen her.Ellers jobber jeg og elefanten videre med lista over hvem som skal sendes til Mars. Foreløpig har vi ingen navn på lista, da vi fortsatt krangler om prinsippene. Skal vi sende dem vi ikke liker eller ta med oss dem vi liker?
Nogen der kender historien bag disse norske vikinger, som tydeligvis var langt langt væk hjemmefra?![]()
God eftermiddag fra København. Jeg var en tur i New York i sidste uge, hvor jeg blandt andet havde fornøjelsen af dette syn:
![]()
Nogen der kender historien bag disse norske vikinger, som tydeligvis var langt langt væk hjemmefra?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.