God torsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Våkner opp til en våt hovedstad - men kursen settes mot fjellet og flott høstvær i ettermiddag. Ha en fin torsdag.

Vått på landet også. Faktisk gjennomvåte ermer på skjorten under "regnjakken" etter fem minutter på sykkel. Satser på en effektiv maratondag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings från CPH!
En god natt men dålig mat på Radisson Blu Falconer. Nu sitter jag på metron mot CPH och den första SK953 till Miami.
Ha en strålande dag!

God morgen fra Oslo nord - i dag kan det bli kaos i trafikken fra Akershus og inn mor Oslo sentrum - voldsom streik blant lokførere i NSB denne morgen - om lag 150 lokaltog innstilt - så alle tog pendlere må bruke enten bena fatt eller bilen inn mot Oslo.

Allerede kl 06:45 var stor trafikk fra E6 og nedover Østre Aker vei - så bomringen får ekstra inntekter i dag :)

Ha en flott dag videre, enten du sykler eller bruker bilen.

Ajn

Mornings. Etter jeg i går takket nei til og gå videre i en jobb prosess, samtid som jeg røk ut av en annen og gjorde det ganske klart for sjefen at det vi driver med er tull, så er det en viss fare for at dagen i dag blir bedre. Uansett så lokkes det med en øl etter jobb. Ha en fin dag [emoji481]

God morgen fra et tog mellom Amsterdam og Rotterdam. På jobbreise og er på vei til Gouda. Cheesy Business[emoji6] Hatt en god natts søvn på Park Plaza Victoria og frokost på Illy. Hjem igjen i kveld med SK Plus vi ARN bare sånn for moro skyld. Ha en strålende dag[emoji106]

God morgen... Våknet til store overskrifter om togstreik. SMS og mail fra NSB om massiv togstreik. Så jeg bare snudde meg rundt og begynte å pusle hjemmekontor med elefanten.

Men så sjekker man hvor mange tog som faktisk er innstilt. Det er ikke veldig mange. Så blir straks å subbe innover.

Ellers jobber jeg og elefanten videre med lista over hvem som skal sendes til Mars. Foreløpig har vi ingen navn på lista, da vi fortsatt krangler om prinsippene. Skal vi sende dem vi ikke liker eller ta med oss dem vi liker? Vi heller mot å ta med dem vi liker, men også der sliter vi. Elefanten vil ha med svampebob og en rekke kuer. Jeg har en liste med mammaemner. Vi blir ikke enige.

Uansett - ha en fin dag

Morn fra studentbyen. Skriblet noe greier på et papir i går som gjør at man går fra 16m2 ettroms på Sogn til 36m2 toroms med balkong på Kringsjå om en måneds tid. Eneste ulempen blir jo å sykle opp den fine bakken...

Ellers går dagen enten med på å programmere i et eller annet språk, så må bare finne ut om det blir en indonesisk øy, en slange eller en enkelt bokstav

Ellers jobber jeg og elefanten videre med lista over hvem som skal sendes til Mars. Foreløpig har vi ingen navn på lista, da vi fortsatt krangler om prinsippene. Skal vi sende dem vi ikke liker eller ta med oss dem vi liker?

Først må man vel bestemme seg om 'should I stay or should I go'? Men dette kan vel bli tidenes trip-report ...

Tuddeliu fra det høye nord. Ferden går sørover i kveld. Kort natt på Galemoen før reisen går videre hjemover via Amsterdam i morgen. SAS Go på første leg, så frokostkokken på Raddisen er herved advart.
Har god tid i Amsterdam, så det skal samles inn store mengder Freddasbilder som nok blir postet i løpet av helgen.

God formiddag fra tiggerstaden. Hoveddelen av dagens arbeidsdag skal bestå av å være barnevakt. Skal passe på at en gjeng skolebarn ikke stormer scenen når det dukker opp en hittil ikke navngitt artist som jeg garantert aldri før har hørt om.

Ha en god en alle som klarer holde dyr og barn på armlengdes avstand.

Morn frå Trondheim.
Ingen har reist til Mars herifrå enno, så vi får sjå. Føresler at dei vi ikkje likar blir sett som "TSA"-agentar i permanent Mars-bane, og dei som vi likar får vere med ned for både bygge hus og evt. sånne mamma-prosjekt, for dei det er aktuelt for.

Idag skal eg prøve å vere effektiv med simuleringane mine. Yeah right... Ut i rommet; men ikkje heilt til Mars.

God formiddag fra Skien! Leeenge siden jeg har postet, gitt!! Vel her i Skien våknet vi opp til den triste nyheten om at klubblokalet til Grenland Flyklubb og hangaren til Russian Warbirds er totalskadd i brann i natt. Begge L-59 Delfin og begge Yak-52 til foreningen er tapt! Lyspunktet er at brannvesenet klarte å skyve bort Antonov-2`en og redde den.:cry:

God formiddag. Straks i gang med en del møter her som sikkert strekker seg utover kvelden på en eller annen måte i en eller annen fasong :drinkMen først finne et tog som virker og som går når jeg trenger det.

Ellers jobber jeg og elefanten videre med lista over hvem som skal sendes til Mars. Foreløpig har vi ingen navn på lista, da vi fortsatt krangler om prinsippene. Skal vi sende dem vi ikke liker eller ta med oss dem vi liker?
Men har dere sjekket ut om de har Businessclass eller First? Kanskje de bare har economy, også på en så lang loghaul, da. Med eller uten skuff? Jeg synes dere tar for lett på basiskontrollen her.

Grumph fra Oslo. Hjemme 0130 etter firmafest i natt. Klarte å glemme husnøkkelen på kontoret, så ble litt att og fram også. Fri flyt på Beer Palace i så mange timer er ikke et spesielt bra opplegg med tanke på en behagelig dagen derpå. Offamei. Ha en bedre dag!

God blås-bort torsdag fra Sola.
Dagen er en bra en for i dag har en blitt tildelt skryt for å være den eneste som har levert all dokumentasjonen ifm kjøretøyanskaffelser innen fristen. For meg er nå slikt en selvfølge, men hyggelig med litt skryt, det er det jo.
Som innledningsvis nevnt, her blåser det endel i dag, ellers overskyet og opphold.
En liten dag gjenstår på jobb, så er det helg, noe som skal nytes. Til uka må en tilbake til Lillestrøm for å opprettholde hevd på kontorplassen der.

Ha en super dag :)

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Blandet vær-ikke mer å si om den saken. Litt internett-trøbbel på starten av dagen. Men bedring er i sikte nå som de har gjenopptatt arbeidet med fiberkabel i området. På kort varsel ble man reol-montør i går, så nå kan en viss lillesøster endelig få orden på soverommet.

For min egen del er dagen av det rolige slaget. Litt diverse husarbeid nå og så kan det hende det blir en tur ned til naboen i ettermiddag.

Ha en fortreffelig en! :)

God eftermiddag fra København. Jeg var en tur i New York i sidste uge, hvor jeg blandt andet havde fornøjelsen af dette syn:

0jBle5X.jpg

Nogen der kender historien bag disse norske vikinger, som tydeligvis var langt langt væk hjemmefra? :D

God eftermiddag fra København. Jeg var en tur i New York i sidste uge, hvor jeg blandt andet havde fornøjelsen af dette syn:

0jBle5X.jpg

Nogen der kender historien bag disse norske vikinger, som tydeligvis var langt langt væk hjemmefra? :D

Det er da LN-RTP fra Fort Lauderdale, der har byttet båd! Men.. fordi den er
uden motor, kom han ud af kurs og havnede i Big Apple....

Last edited:
God kveld fra Oslo. Jeg har som Roberaas vært barnevakt idag. Og kan bekrefte at 11-åringer som får oppleve Markus og martinius kan bryte decibel skalaen.

Back