Glad morgen fra Ris. Kofferten er pakket og snart settes kursen mot Engø Gård på Tjøme. Men først påfyll av kaffe og kokosbolle. Ha en best start på uken du også.
Morn fra Tønsberg. Her er det mørkt, vått, og énsifret temperatur ute, men nekter å skru på varmepumpa helt enda. Hjemmekontoret kaller så fort arvinger er levert i barnehagen. Satser på at regnet har gitt seg innen det
Mornings fra L1 på vei til kontoret. Ennå opphold før regnet skal begynne. Dobbelt opp med fotball for barna. Først som hjelpetrener for en også heiagjeng og sjåfør for neste. Ha en fin dag.
God morgen fra 390E.
Litt kø oppi dalen så alle bussene noen minutter forsinket. Men ikke værre enn at ankomst byen er innafor.
Regner med travel dag, men i dag er det snart full bemanning så da blir det litt bedre dager.
I dag må jeg huske å fortelle Strawberry at poengene for ene oppholdet i sommer ikke er korrekt. Clarion Stockholm greide ikke å avregne riktig.
God morgen fra kontoret. Kroppen dirrer etter tøff økt i gymmet, og gleder meg til en stor lunsj med enn venn på besøk fra Dubai. Høst er deilig og i kveld er det peis & pasta.
Mandag. Bedste dag i ugen. Morgenkaffen på bordet, og dagens nyheder der bliver læst. Det er skønt, hvad man kan foretage sig her klokken 7.47, imens resten af huset fortsat er "sengeliggende", og man kan sidde i fred.
God morgen fra Kongsberg. Startet dagen med litt rutinemessige blodprøver på sykehuset. I morgen er det etter planen ny cellegift. Dagen i dag blir nok for det meste tilbrakt foran fjernsynet med VM i friidrett. Det er vel ikke utenkelig at far må ta en økt som ubetalt matematikklærer for datter i løpet av dagen. Vi får se.
God morgen fra kontorplassen på Lysaker. Fin helg med nydelig vær hos svigers i Kristiansund, grei tur inn med SE-RSY i dag tidlig. Typisk kontordag i dag, mer action andre steder utover i uka.
God tidlig morgen fra Bergen.
Allerede fått frokosten i meg og snart klar for lunsj. Utover det skal det ikke skje for mye. Var en hard helg så ro og hvile går greit.
Eneste jeg skal er å sjekke inn på flyet i morgen og forandre sete.
G'morgen, ja .. Ny uke igang, tviler på at den blir særlig annerledes enn den forrige. MEN - mandag betyr MAD DOG MONDAY! I dag OY-KHT fra Fornebu i 1998 ....