God tirsdags morgen.

glad tirsdag ettermiddag fra STO. Opp i otta som vanlig (selv om Unge Næss mener det er letskap å ikke ta første flyet ut av OSL). I dag reiste jeg sammen emd bl.a. Ola Strand, og jammen landet vi ikke før tidn på ARN....

G'morgen fra Roswell. BBJ'en er på service, og her sitter jeg med kaffe, wi-fi og Dunkin' Donuts på Toyotas regning.

Nydelig vær, behagelig temperatur og det begynner å se ut som høst, til tross for at tørken ødelegger for mye av høstfargene.

God tirsdag alle. Nydelig høstdag i Oslo. Jeg har gjort plikten min og tjent litt penger til arbeidsgiver i dag, og jaggu kom ikke lønna inn på kontoen i dag også - sweet. Ellers har jeg litt lyst på bil - men ikke i nærheten av råd til det. Ikke en jeg vil ha ihvertfall, men så trenger jeg egentlig ingen bil heller. Får vel nøye meg med å se på Top Gear.

G'morgen fra Roswell. BBJ'en er på service, og her sitter jeg med kaffe, wi-fi og Dunkin' Donuts på Toyotas regning.

Nydelig vær, behagelig temperatur og det begynner å se ut som høst, til tross for at tørken ødelegger for mye av høstfargene.

Naa igjen?? Hadde du ikke akkurat service paa greiene??

Her i Chicago fortsetter sommeren. Riktignok kun 20 C meldt i dag, ikke 27 som det var i gaar.

Siste kontordag foer jeg setter kursen mot OMA i morra og Southwest (!!) OMA-STL i morra ettermiddag.

Hvordan er det jeg sikrer meg beste setene igjen paa Southwest??

God ettermiddag fra Forus,
Da er arbeidsdagen over , fullt fres her hele dagen.
Fin følelse når alt går greit i en utfordrende arbeidsdag.
Imorgen står fakirflighten til CPH på programmet rundt seks på morgenkvisten.
Jeg får trene på å trekke beina opp under haken ikveld før turen med Atlantic Airways sin Avro imorgen tidlig.
Litt trening må jo til .
Ha en fortsatt fin dag godtfolk.

10.000 service ... allerede ...

Ved å være i Boardinggruppe A ... Lykke til! Alle pensjonistene sitter klar online 24:00:00 før STD ... ;)

Da er jeg klar med den kjappe hoeyrehanda 24 timer foer, ja.. ;)

10K miles siden du fikk bilen i april/mai?? Det er ganske heftig

Slipsknutegutta jobber ikke på salg - de kutter kun i budsjetter!

Men naa kjoerer du jo ikke paa jobb, saa det blir vel mindre miles naa? Jeg har akkurat passert 2K miles siden 8. august med 3 langturer paa ca. 450 miles i snitt. Har vel 9 miles til og fra jobb, reiser minst 1 dag i uka.

God morgen i fra vest hvor solen skinner og vi har et straalende hoestvaer....sitter aa plundrer med aa komme meg fra Oslo til Liverpool en tirsdag morgen...Ryanair flyr ikke tirsdager (de staar ikke opp saa tidlig heller)...SAS flyr kun via CPH til MAN som er OK, rent bort sett i fra at jeg har en ZED OSL-LON med SK....og jeg er redd for at vaare rutiner paa FBU naar det gjaldt rerouting av ID (Allt er OK saa lenge det gaar i noenlunde samme himmelretning:) )er over...saa jeg begynnte aa se paa tog....og om noen klager over at SAS er dyrt...forsoek Engelske tog !! LPL-LON GBP 172.00 en vei !! kan jo fly LGW-ATH t/r billigere....skulle gjerne ha hele mandagen sommen med EB og far...men kanskje en maa krype til FR korset...

Ta toget fra London til Liverpool da. Du får 1.kl billetter for rundt £30 en vei, hvis du er ute i god tid. Her er full service ombord, samt loungetilgang inkludert. Virgin Trains. Sjekk priser på www.thetrainline.com

Ja jeg finner gode priser med Virgin til Liverpool ...men fra Liverpool om morgenen saa jeg naar flighten hjem fra LHR koster GBP 172.00...sjekket thetrainline.com GBP 215.00 billigste t/r ...

God kveld fra Lisboa

Dagen tilbragt paa kurs. Ble en smule mer komplisert i dag. Men morro lell.
Middag inntatt paa HRC. God mat, god drikke og og trivelig betjening.

Faar se om jeg ikke kan friste frem kamera og ta meg en tur rundt flyplassen en dag.

Onsker alle en trivelig kveld.

S

Ja jeg finner gode priser med Virgin til Liverpool ...men fra Liverpool om morgenen saa jeg naar flighten hjem fra LHR koster GBP 172.00...sjekket thetrainline.com GBP 215.00 billigste t/r ...
Det spørs når du skal reise. De billigste reisene får du maks 12 uker før avreise, og av og til må en vente til rundt 8 uker før avreise for å få disse billettene. Er en tidligere ute enn dette, så er det kun standard priser som dukker opp.

Det er neste Tirsdag / Onsdag - ser ut som morgen avgangene fra Liverpool er rene Business Tog....

Back