Viste ikke jeg jobbet med salgStrategi og analyse er vel mer riktig....jeg trenger ikke selge en dritt
![]()
Du har gått på slipsknute-skole, ergo du jobber med salg. Alt det der er salg, selgere og sånt.

-A
Viste ikke jeg jobbet med salgStrategi og analyse er vel mer riktig....jeg trenger ikke selge en dritt
![]()
G'morgen fra Roswell. BBJ'en er på service, og her sitter jeg med kaffe, wi-fi og Dunkin' Donuts på Toyotas regning.
Nydelig vær, behagelig temperatur og det begynner å se ut som høst, til tross for at tørken ødelegger for mye av høstfargene.
Naa igjen?? Hadde du ikke akkurat service paa greiene??
Hvordan er det jeg sikrer meg beste setene igjen paa Southwest??
10.000 service ... allerede ...
Ved å være i Boardinggruppe A ... Lykke til! Alle pensjonistene sitter klar online 24:00:00 før STD ...![]()
10K miles siden du fikk bilen i april/mai?? Det er ganske heftig
Det spørs når du skal reise. De billigste reisene får du maks 12 uker før avreise, og av og til må en vente til rundt 8 uker før avreise for å få disse billettene. Er en tidligere ute enn dette, så er det kun standard priser som dukker opp.Ja jeg finner gode priser med Virgin til Liverpool ...men fra Liverpool om morgenen saa jeg naar flighten hjem fra LHR koster GBP 172.00...sjekket thetrainline.com GBP 215.00 billigste t/r ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.