Re: God morgen fra Sandnes.
Jeg forsøkte å si til hun Lufthansa damen at "så tett på avgang var det vel dem som operating carrier som har ansvar for at vi kom frem". Men de mente at billettens type og utstedelse gjorde at hun ikke kunne røre den.
Uansett løste SAS det og jeg håper og tror jeg får dekket hotellet og en middag en plass også.
Nå er det uansett Lufty's ansvar å rydde opp ved lost connection, men forbindelsen mellom Callsenter og IRR-senter er kanskje ikke så god .. ? De foretrakk kanskje å sende deg til FRA og innkvartere deg på Gertrud's Pensionat und Auto Service og gi deg ny billett derfra utpå kveldingen en gang .. torsdag .. ?
Jeg forsøkte å si til hun Lufthansa damen at "så tett på avgang var det vel dem som operating carrier som har ansvar for at vi kom frem". Men de mente at billettens type og utstedelse gjorde at hun ikke kunne røre den.
Uansett løste SAS det og jeg håper og tror jeg får dekket hotellet og en middag en plass også.