God morgen mandag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God og nydelig morgen fra Bangkok.
Her slo en beina i dørken 06:30 og bilde under ble tatt da, hvor temperaturen var behagelige 24°C.
Nå nytes første kopp kaffe sammen med forum’er mens det mekkes ris suppe til frokost. Det er fri dag i dag og det er planlagt med massage på eftan og middag i Udomsuk Walk.
Ha en bra mandag :)

381da100fa866dba7b4c408f424ca86c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

494aa1a2f39e349881e4824b02c2c490.jpg

God kveld fra vs-ettellerannet fra Boston. Hadde seter 1a og 2a fra med sas fra ATL, men skjebnen ville det annerledes. Satser iallfall på at forsikringen dekker dette. 6 t og 15 min bør vi vel overleve.

Fin mandag fra Hurdalsjøen - helt uberørt av togproblemene på Nationaltheatret stasjon. Nesten 100 kollegaer fra hele landet er samlet her i to døgn…gleder meg til frokost, lunsj og middag…Ha en bra start på uken.

God morgen fra Knausen. Ni timer nydelig søvn i egen seng og å bare å pælme seg ned på kontoret for noen artige møter. Godt å være hjemme igjen.

Mornings fra Hvalstad. Selv om "mitt" tog faktisk gikk i dag, var jeg neppe eneste ombord, og således praktisk med planlagt gjemmekontor siden det dukker opp en elektrikker i løpet av dagen. Barn som skal på forskjellige aktiviteter sånn cirka samtidig i kveld, men akkurat nok tidsforskjell til at jeg får både levert og hentet begge. Ha en fin dag.

Morn fra Elvebyen. Tydeligvis praktisk å ikke skulle lenger nordover i dag, og greit med plass på toget selv om alle ekstratogene innover var innstilt. Aktiviteter med barn her også i kveld, men halvtime i svømmehallen er bare kos det.

- helt uberørt av togproblemene på Nationaltheatret stasjon.

Makan. Her er man istedet helt berørt. På alle måter, da jeg absolutt måtte inn og definitivt ikke kunne ta bil, og det ene toget som går selvfølgelig kjører med enkelt togsett. Så vi står som sild i ost. Meg med 10kg matvarer og drikke til dagen

Skal filme hele dagen så dette passet nokså midt på treet.

Ha en bedre start på dagen!

God morgen fra Kongsberg. Vi kom hjem fra Gøteborg i går ettermiddag etter en fin tur. Operasjonen setter sine klare begrensninger på hva vi kunne gjøre, men det var uansett kjekt å komme seg litt bort og kose seg på fine hotellet og ellers rusle litt rundt i byen.

Fotballmessig ble det en strålende helg også. Nå er Brann i posisjon til å ta gullet etter at Glimt rotet bort to poeng i går. Nå gjelder det bare å slå Molde og to uker og Viking i siste serierunde så Kommer gullet hem! Som en ekstra bonus så rykket LSK i praksis ned i Obos i helgen også. Med 6 poeng opp og -10 mål i forhold til Sandefjord er det bare syltynn teori (og knapt nok det) som kan redde dem fra Obos.

Morn fra Sandnes. Mini sov til rundt halv ni. Men det var etter en relativt lang våkenøkt på natten. Heldigvis(?) begynner det å nærme seg første hvil og man funderer på om man skal ta en tur da, eller om man bare skal sette barnevognen i hagen og slenge seg på sofaen i mellomtiden. Ellers ringte de fra jobben i går og spurte om jeg kunne ta en vakt i dag. Det ble stille i telefonen da jeg nevnte «at jeg da måtte ha med kid’en».

God mandags morgen fra Chile. Solen skinner og hjemmekontoret er åpnet. I kveld spiller Satyricon i Santiago, og i går fikk vi besøk fra et meget hyggelig bandmedlem med skikkelig peiling på vin. Bra avslutning på helgen.

God mandag fra Forus,
En grei start på uken her i prosjektet. Satser på resten av uken går like greit.
Politiske møter i kveld står også på planen i dag.
Ha en fortsatt fin dag.

God mandags morgen fra Chile. Solen skinner og hjemmekontoret er åpnet. I kveld spiller Satyricon i Santiago, og i går fikk vi besøk fra et meget hyggelig bandmedlem med skikkelig peiling på vin. Bra avslutning på helgen.

Jaså, dere har hatt Wongraven på besøk[emoji846]
God ettermiddag fra kontoret hvor man har tatt en liten pause i en laaang arbeidsdag. Sånn blir det av og til når det meste av uken skal tilbringes andre steder… Finfin uke ønskes!

Back