God morgen fra Vegglifjell

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen med påskestemning på Vegglifjell. Fantastisk skitur i går…men som endte med et litt teit møte med grus (!) på veien hvor skiløypene gikk… Det betyr at det blir et besøk på Legevakten på vei hjem og at ettermiddagens reise til Trondheim utgår. Nå stille i hytta, benet høyt hevet, kaffe, forum og nyheter…

God bedring til EB og god morgen til resten.

Her i havet går livet sin vante gang. Snart treffe Agnes så blir det øvelse og sikkerhetsmøte i ettermiddag. Alt som innøvd rutine.

Nattevakt 4 unnagjort. 3 to go.

FQTV

God morgen fra prærien. Langrenn når det blir lyst og får holde meg i kjente strøk for å unngå grusete overraskelser. Var bra fra Frognerseteren i går så tror jeg hår derfra i dag også om ingen vet om den siste bedbøren kom som snø i Vestmarka også.

Aller først må det kontoreres litt og et brød står allerede i ovnen.

God bedring til eb

Last edited:
Mornings fra Asker. Planer om å ta med minstemann på en liten skitur. Pleier være høy Kvikklunsj per kilometer faktor der. Formen er såpas stigende at det også bør ligge til rette for en kort løpetur i løpet av dagen. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Noe småpjusk så to timer innetrening med sykkelklubben utgår i dag. Da blir det heller kaffe og peis, og så blir det å fyre opp pizzaovnen i ettermiddag

God morgen fra Knausen. Litt tidligere ferdig i dag og mimosaen satt der den skulle. I dag er det full brakke her hvor de to yngste skal feires og merker litt man savner DXB hvor ansatte tok seg av alle dagens forberedelser.

God dag fra Lillestrøm. Deilig med søndag.

Leser VG og lurer på om vår neste bil må bli Tesla for å unngå å bli saksøkt av Elon for feil bilvalg?

Ha en best dag og god bedring til @EB. Mennesker skal jo helst ikke "gruse".

God dag fra Lillestrøm.

Ha en best dag og god bedring til @EB. Mennesker skal jo helst ikke "gruse".

Fast-track på Volvat - hjem med gipset brudd. Nå peise, rødvin og en ektemann som ikke vet hva godt han skal gjøre for meg.

Trøtt søndag fra det Sørlandske!
Gårsdagen bød på dagstur til det Rogalandske med 6 timer utendørs oppreist i relativt frisk temperatur. Det kjennes på ryggen i dag. Dessuten gjorde det seg godt med 12 timers søvn etter 6 netter på rad med mellom 4 og 5 timer bare.
Kokken i meg har tatt fri, så unga har fått beskjed om å finne seg noe mat i kjøleskapet og far selv tok en halv grandis. Skal tidlig i seng i dag kjenner jeg...

Fast-track på Volvat - hjem med gipset brudd. Nå peise, rødvin og en ektemann som ikke vet hva godt han skal gjøre for meg.

Hallo! Kan ikke peise på med beinet i gips forstår du vel. Sa ikke legen at max litt lett klining kan gå, men peising kan bli farlig.....?

Nuvel! God bedring!

God bedring til EB. Aldri morsomt å måtte gipses sammen. Volvat og liknende har jeg aldri prøvd. Helsenorge sitt Pandionkort gir alltid fasttrack på sykehuset. Formen har vært litt skranglete siste dagene så i morgen må nok sykehuset kontaktes ja. Var eller på bridgeturnering i dag. Veldig hyggelig da det var jubileumsturnering for klubben (80 år) og et av medlemmene som ble 90 år. Jeg spilte med en blodfersk nybegynner så vi havnet et stykke nede på resultatlisten.

Deilige 17 grader her på terrassen .. Jordrotta påstår 6 uker til med vinter, men blir det ikke verre enn dette, skal vi nok klare oss ...

c869a2063b19496c02bac5363befcfe3.jpg

Back